AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Kvinne som sliter med lav selvfølelse her. Jeg har bare ett spørsmål. Jeg har hatt ett seksuelt forhold til en mann over noen måneder nå. Han sier jeg er pen og flott. Men jeg tror det bare er noe han sier? Men uansett, det jeg lurer på er, kunne dere hatt sex med en dame opptil flere ganger om dere ikke fant hun attraktiv? Jeg vet at denne mannen kan få sex andre plasser, men likevel sender han meg en melding innimellom å vil møtes. Vi kan sitte å prate og kose oss også, det er ikke bare sex også stikker han. Jeg har begynt å få litt følelser for han, og det ville gjort utrolig vondt om han ikke syntes jeg var fin eller attraktiv i det hele tatt. Jeg forstår at sikkert mange her har blitt med dn dame hjem fra byen som var "brukans der og da" men når man har et slags" forhold" over tid, må han vell syntes jeg er litt fin? Anonymkode: ee806...b9e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Ja, det kunne jeg 🙂 Anonymkode: 9275b...99d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Kanskje han synes du er uimotståelig i senga? Anonymkode: 527ad...0f6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Eneste måten å vite om han virkelig liker deg på er jo å rett og slett spørre om dere skal være eksklusive. Er han villig til å gi opp muligheten til å treffe andre? Er han interessert nok i deg til å virkelig investere tid i å bli kjent med deg og dine venner? Har du i utgangspunktet dårlig selvfølelse er et ikke-eksklusivt seksuelt forhold en særdeles dårlig ide. Det er dessverre kvinner som deg som er mest disponert for det, og i neste runde føler seg enda verre. Menn har en helt annen standard for kvinner de har sex med enn de de forplikter seg til, dessverre. Kos og sporadiske sms koster dem ingenting, og forteller deg heller ingenting. Anonymkode: 61b3b...5b9
WubWub Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne som sliter med lav selvfølelse her. Jeg har bare ett spørsmål. Jeg har hatt ett seksuelt forhold til en mann over noen måneder nå. Han sier jeg er pen og flott. Men jeg tror det bare er noe han sier? Men uansett, det jeg lurer på er, kunne dere hatt sex med en dame opptil flere ganger om dere ikke fant hun attraktiv? Jeg vet at denne mannen kan få sex andre plasser, men likevel sender han meg en melding innimellom å vil møtes. Vi kan sitte å prate og kose oss også, det er ikke bare sex også stikker han. Jeg har begynt å få litt følelser for han, og det ville gjort utrolig vondt om han ikke syntes jeg var fin eller attraktiv i det hele tatt. Jeg forstår at sikkert mange her har blitt med dn dame hjem fra byen som var "brukans der og da" men når man har et slags" forhold" over tid, må han vell syntes jeg er litt fin? Anonymkode: ee806...b9e Altså - menn kan ha sex med en geit bokstavelig talt. Er bare å se til underutviklede land så ser man at dyresex er ekstremt utbredt. De gyver løs på de hull de får tak i. Det var slik her i Norge tidligere også men det liker man ikke prate om. Ikke det at jeg sammenligner deg med et dyr men poenget mitt er at menn tar det de får tak i
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Pen er du nok. Kunne aldri hatt sex over tid med en dame jeg ikke synes er fin. Men det er ikke sikkert han synes dere passer på andre områder, som kjærester. Eller så ser han ikke poenget med å ta det noe videre siden han får i pose og sekk. Sex og ingen forpliktelser. Anonymkode: d1252...ae4 1
Gjest EkteMannen Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne som sliter med lav selvfølelse her. Jeg har bare ett spørsmål. Jeg har hatt ett seksuelt forhold til en mann over noen måneder nå. Han sier jeg er pen og flott. Men jeg tror det bare er noe han sier? Men uansett, det jeg lurer på er, kunne dere hatt sex med en dame opptil flere ganger om dere ikke fant hun attraktiv? Jeg vet at denne mannen kan få sex andre plasser, men likevel sender han meg en melding innimellom å vil møtes. Vi kan sitte å prate og kose oss også, det er ikke bare sex også stikker han. Jeg har begynt å få litt følelser for han, og det ville gjort utrolig vondt om han ikke syntes jeg var fin eller attraktiv i det hele tatt. Jeg forstår at sikkert mange her har blitt med dn dame hjem fra byen som var "brukans der og da" men når man har et slags" forhold" over tid, må han vell syntes jeg er litt fin? Anonymkode: ee806...b9e Nei
linsejesus Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Jeg tror utseendet teller mer når det er snakk om sex uten forpliktelser, enn når man er i et forhold. Blir man forelsket synes man den andre er fin uansett. Så han har sannsynligvis enten følelser for deg, eller så synes han du er mer enn sexy nok. Kanskje begge deler. 2
Gjest Coolaid Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne som sliter med lav selvfølelse her. Jeg har bare ett spørsmål. Jeg har hatt ett seksuelt forhold til en mann over noen måneder nå. Han sier jeg er pen og flott. Men jeg tror det bare er noe han sier? Men uansett, det jeg lurer på er, kunne dere hatt sex med en dame opptil flere ganger om dere ikke fant hun attraktiv? Jeg vet at denne mannen kan få sex andre plasser, men likevel sender han meg en melding innimellom å vil møtes. Vi kan sitte å prate og kose oss også, det er ikke bare sex også stikker han. Jeg har begynt å få litt følelser for han, og det ville gjort utrolig vondt om han ikke syntes jeg var fin eller attraktiv i det hele tatt. Jeg forstår at sikkert mange her har blitt med dn dame hjem fra byen som var "brukans der og da" men når man har et slags" forhold" over tid, må han vell syntes jeg er litt fin? Anonymkode: ee806...b9e Jeg tror du skal legge bort de svarte og negative tankene om deg selv. Start med å åpne opp for at du er en flott og tiltrekkende kvinne som mange menn vil se på seg selv som heldig å få være sammen med. Jeg tror også at mannen du skriver om syns virkelig at du er flott og en deilig kvinne. Kanskje dette er begynnelsen på noe fint mellom dere? Det virker som om dere går fint i lag og har bra kommunikasjon, spør hvordan han ser på dere to og fremtiden. Det eneste jeg lurer på er at du sier at "han kan få sex andre steder?... Betyr det at han er i et forhold på et eller annet vis? Endret 15. januar 2017 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, Coolaid skrev: Jeg tror du skal legge bort de svarte og negative tankene om deg selv. Start med å åpne opp for at du er en flott og tiltrekkende kvinne som mange menn vil se på seg selv som heldig å få være sammen med. Jeg tror også at mannen du skriver om syns virkelig at du er flott og en deilig kvinne. Kanskje dette er begynnelsen på noe fint mellom dere? Det virker som om dere går fint i lag og har bra kommunikasjon, spør hvordan han ser på dere to og fremtiden. Det eneste jeg lurer på er at du sier at "han kan få sex andre steder?... Betyr det at han er i et forhold på et eller annet vis? Ja, han er dessverre gift, men i ett åpent forhold. Anonymkode: ee806...b9e
Sphere Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Jeg må synes ei dame er attraktiv for å ha sex med henne. Men ikke sikkert jeg ville inn i et forhold av den grunn. 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Personlighet er mye er mer tiltrekkendes enn utseende og kropp så jeg kunne definitivt hatt sex med (Og eller hatt et forhold til) ei jeg syntes hadde en fin personlighet for da blir de attraktiv for meg uansett
Gjest Coolaid Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han er dessverre gift, men i ett åpent forhold. Anonymkode: ee806...b9e Huummm... vet du at han er i et "åpent" forhold eller er det bare noe han sier? Og hva er du ute etter? Ønsker du noe stabilt så er kanskje han ikke den riktige...med mindre du ønsker å dele ham med en eller flere andre kvinner. Hva tenker du om det?
Gjest Overrasket Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 Det er helt utelukkende å ha sex med noen jeg ikke har en ekstrem tiltrekning til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå