monja Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje på tide å sjekke hva som finnes i skapene? Her er listen over merker du bør styre unna: Balsam: Magic Kids Balsamspray apple Natusan Kids Balsamspray Balsamspray Kids, Wella Barneolje: Natusan Baby Oil Gel Chamomile Hudkremer og salver: Locobase Locobase Repair Aco Barnesalve Natusan Baby Lotion Natusan Baby Salve Shampoo og dusjkremer: Family Fresh Shower & Shampoo for Kids ACO Barneshampoo Wella Shampoo Kids Nivea Shampoo & Shower for Kids Natusan Baby Softwash Natusan Baby Oil Bath Natusan Kids Balsam & Shampoo 2 in 1 Natusan Baby Top-to-toe wash Tannkrem: Colgate Bugs Bunny Colgate Kids 2 in 1 Pepsodent Kids Såpe: Natusan Baby Creamsoap Våtservietter: Pampers Baby Wipes Pampers Sensitive Baby Wipes, no perfume ICA Baby Våtservietter, uparfymerte ACO Barn Våtservietter Natusan Baby Våtservietter Natusan Baby Wipes, perfume free with baby lotion Les mer her og her
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Ok, begynner å bli litt lei disse listene nå. Finnes det virkelig noe man med hånden på hjertet kan si er uskadelig? Nå er det disse produktene, om et halvt år er det noen andre - kanskje noen som i dag blir regnet for å være meget gode produkter?!?!? Råder heller alle til å bruke sunn fornuft og ikke overdrive bruk av noen produkter på barna sine!
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Hva bruker dere i badevannet til babyen ? Jeg bruker den olja det er snakk om her, og hvis den ikke er bra, så vil jeg jo selvsagt ikke bruke den. Hvilke alternativer finnes?
Trill Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Hva bruker dere i badevannet til babyen ? Jeg bruker den olja det er snakk om her' date=' og hvis den ikke er bra, så vil jeg jo selvsagt ikke bruke den. Hvilke alternativer finnes?[/quote'] Eg bruka og den oljen her- og Natusan Soft Wash- men eg har ikkje fuinne nokke alternativ eg! E det noken so veit kor skadelig det e? Eg bruka det på babyen min et par daga i veka.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Hva bruker dere i badevannet til babyen ? Jeg bruker den olja det er snakk om her' date=' og hvis den ikke er bra, så vil jeg jo selvsagt ikke bruke den. Hvilke alternativer finnes?[/quote'] Jeg bruker Seba-Med babyolje (fåes på apoteket) til alt - bad, vask, smører på litt hvis huden er tørr osv. Anbefales!!
Salamandra Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker Natusan sin badeolje.. Folk må jo gjøre som de vil for min del, men jeg har vanskelig for å forestille meg at fire dråper Natusan-olje i 250 liter vann skal utgjøre noen skade på sønnen min.. Syns det blir litt hysterisk jeg da.. *stiller meg laglig til for hugg*
monja Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2004 Vi bruker Cosmica sine produkter, men vi har Natusan Våtservietter da.
Ulrikke Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 Vel, noen av disse produktene finnes her i huset - Wella Kids sjampo, og Natusan 2i1 står vel også ved badekaret her, snart tom. Man ønsker selvfølgelig ikke å skade barna, men jeg orker liksom ikke bli hysterisk heller. BabyLine skal visst være et godt alternativt merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå