AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg traff en mann for en god stund siden. Vi hadde denne intense, altoppslukende øyekontakten. Flere ganger over lang tid. Jeg fant ut at han skulle på et arrangement jeg også skulle på, så jeg hadde kvinnet meg opp til å ta initiativ til noe mer. Vi har snakket litt smått med hverandre tidligere, men settingen da var rent faglig. Uansett, han så på meg jevnlig i løpet av arrangementet, og smilene jeg ga han ble returnert. Ganske uskyldig. Litt videre fant jeg ut at han er i et forhold, og jeg ble mildt sagt skuffet. Jeg ser denne mannen tidvis på felles arrangementer, så jeg klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg blir sjeldent særlig interessert i menn (utover det vennskapelige), så det har nok en innvirkning også. Noen som har opplevd noe av det samme? Anonymkode: 4c242...6d7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Nei, hvorfor lurer du? Anonymkode: c033c...7a4
brownbrown Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 kan jeg spørre om noe som ikke har så veldig mye med denne mannen å gjøre ....vist en kvinne smiler til deg når du treffer øyekontakt ...er det kun for å være hyggelig da eller litt småflørting ? eller tegn på at hun liker deg.....tenker i settinger som treningsentre eller butikken hvor du treffer blikket til folk og de smiler til deg ...er det normal høfflighet bare ? og svar til deg TS JAAAA, har opplevd mange ganger, masse søte jenter på treningssentrene som jeg har så sinnsykt lyst å gå bort å snakke med men som jeg vet har kjæreste. følger vi ser på hverandre begge to hele tiden 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 6 timer siden, brownbrown skrev: kan jeg spørre om noe som ikke har så veldig mye med denne mannen å gjøre ....vist en kvinne smiler til deg når du treffer øyekontakt ...er det kun for å være hyggelig da eller litt småflørting ? eller tegn på at hun liker deg.....tenker i settinger som treningsentre eller butikken hvor du treffer blikket til folk og de smiler til deg ...er det normal høfflighet bare ? og svar til deg TS JAAAA, har opplevd mange ganger, masse søte jenter på treningssentrene som jeg har så sinnsykt lyst å gå bort å snakke med men som jeg vet har kjæreste. følger vi ser på hverandre begge to hele tiden Jeg smiler for å være høflig😊 Hvis jeg derimot holder blikket ekstra lenge og kikker flere ganger på vedkommende, så flørter jeg😉 Anonymkode: ed8f0...f53 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 17 minutter siden, Blue Sapphire skrev: Jepp, dater han nå. Åh, så heldig. Anonymkode: 4c242...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå