Gå til innhold

Fortelle potensiell kjæreste om min fortid som sexarbeider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i sexbransjen i flere år, men kun "deltid" ved siden av studier. Har hatt annonse på den største eskortesiden i Norge, men nå annonserer jeg ikke mer - møter kun noen få faste kunder i blant.

Jeg har tenkt til å holde på som eskorte kun mens jeg studerer, og gi meg når jeg er ferdig å studere. Har ikke hatt noen kjæreste på disse årene, og kunne heller ikke hatt det. En ting er at jeg lever et veldig dobbeltliv nå, men kunne ikke levd et trippeltliv, der jeg hadde kjæreste. Det skal jo ikke legges skjul på at en del av mine "kollegaer" gjør dette i det skjulte for mannen sin/familien sin, men det er ikke noe jeg kunne gjort. 

Tenker jo litt på fremtiden, og har funnet ut at jeg aldri skal fortelle en fremtidig kjæreste om min fortid. Det er ingen i min omgangskrets som vet om dobbeltlivet mitt, og sånn skal det fortsette, det er kun jeg som vet. Så det er lite sannsynlig for at det skal komme ut. Kun hvis en tidligere kunde skulle oute meg, men det ser jeg som lite sannsynlig. Har ikke møtt sååå mange, og de jeg har møtt og møter er oppegånde menn.

Hva tenker dere? Er det fryktelig dårlig av meg å holde det skjult for en potensiell ektemann? Eller er det forståelig at jeg velger å holde det for meg selv?

Anonymkode: 7dcad...59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i sexbransjen i flere år, men kun "deltid" ved siden av studier. Har hatt annonse på den største eskortesiden i Norge, men nå annonserer jeg ikke mer - møter kun noen få faste kunder i blant.

Jeg har tenkt til å holde på som eskorte kun mens jeg studerer, og gi meg når jeg er ferdig å studere. Har ikke hatt noen kjæreste på disse årene, og kunne heller ikke hatt det. En ting er at jeg lever et veldig dobbeltliv nå, men kunne ikke levd et trippeltliv, der jeg hadde kjæreste. Det skal jo ikke legges skjul på at en del av mine "kollegaer" gjør dette i det skjulte for mannen sin/familien sin, men det er ikke noe jeg kunne gjort. 

Tenker jo litt på fremtiden, og har funnet ut at jeg aldri skal fortelle en fremtidig kjæreste om min fortid. Det er ingen i min omgangskrets som vet om dobbeltlivet mitt, og sånn skal det fortsette, det er kun jeg som vet. Så det er lite sannsynlig for at det skal komme ut. Kun hvis en tidligere kunde skulle oute meg, men det ser jeg som lite sannsynlig. Har ikke møtt sååå mange, og de jeg har møtt og møter er oppegånde menn.

Hva tenker dere? Er det fryktelig dårlig av meg å holde det skjult for en potensiell ektemann? Eller er det forståelig at jeg velger å holde det for meg selv?

Anonymkode: 7dcad...59a

Fryktelig dårlig er det vel ikke, det henger jo en del stigma med det å være prostituert, men samtidig så synes jeg du skal la noen får valget mellom å ville ha deg for den du er, enn å frata de denne muligheten. For noen er dette kanskje en dealbreaker og det burde de få lov til å mene. Du vil vel ikke ha noen som ikke vil ha deg hvis de kjenner hele deg? Synes du det er helt greit å gjemme den delen av fortiden din? Vil du slite med det eller føle du skjuler noe?

Skal være så ærlig å innrømme at jeg ville visst om en mann jeg datet hadde vært tidligere sexkjøper for da hadde det ikke blitt noe mer. For meg har vi helt ulike verdisyn. Derfor forstår jeg at man holder kjeft om slikt, for det blir sett ned på og man kan bli valgt vekk. Samtidig tenker jeg at dette er noe som er bedre at det kommer frem tidligere enn senere.

Føler jeg rabler her, men tenker du må gjøre det du er mest komfortabel med, samtidig må du ta konsekvensene hvis det skulle komme frem en dag. Personen du er sammen med kan føle seg lurt eller han kan ta det flott og ikke bry seg, men jeg hadde nok vært ærlig om det i stedet for å føle jeg gikk rundt å holdt på en hemmelighet og at den mannen jeg var sammen med, kanskje ikke ville vært sammen med meg hadde han visst alt.

Anonymkode: dc4a0...ff4

• Liker 4
Skrevet

Skal jeg være ærlig så hadde jeg satt pris på at du aldri fortalte det til meg, fordi det strider imot mine verdier, dessverre så hadde jeg sett deg i ett helt annet lys. 

På tross av dette ønsker jeg deg lykke til videre i livet og håper at du finner en person som tar deg for den du er :)

Anonymkode: 9f228...e83

Skrevet

Ikke vet jeg, men det må jo være tidenes slagi trynet å finne ut av kjæresten din er ei hore... 😥

Anonymkode: bcb07...6d4

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er vel greit å fortelle det. Ikke et must,men greit. Men mye fordommer om det,så ikke lett :-) Gjør hva du føler for når du møter din potensielle du. Ikke tenk for mye på det før det er aktuellt. Kjærlighet skal nå overvinne alt,og det tenker jeg det skal. Folk gjør nå myye verre ting enn deg vet du :-) Vi er bare mennesker alle sammen,men hvert liv er verdt å elske. Mener nå jeg da. Verdt,men ikke lett,hehe. Vi får jobbe med den saken alle sammen. Ønsker deg mye romslig kjærlighet :-)

Skrevet

Jeg er mann og hadde foretrukket at du hadde holdt det hemmelig. Få menn vil vel slå seg til ro og stifte familie med en hore (ex-hore). Det smarteste for deg ville være å flytte et helt annet sted der du ikke risikerer å møte på gamle kunder og dermed avsløre hemmeligheten din.

Anonymkode: 416cd...761

• Liker 1
Skrevet

Jeg dumpet en potensiell kjæreste fordi han hadd kjøpt sex. Jeg dumpet en annen potensiell kjæreste fordi han hadde vært borti en 30 år yngre dame fra utlandet ( for meg litt i samme gata. Tror hun dama var med ham pga penger så det blir litt det samme som sex kjøp) 

Anonymkode: 829eb...189

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Det er vel greit å fortelle det. Ikke et must,men greit. Men mye fordommer om det,så ikke lett :-) Gjør hva du føler for når du møter din potensielle du. Ikke tenk for mye på det før det er aktuellt. Kjærlighet skal nå overvinne alt,og det tenker jeg det skal. Folk gjør nå myye verre ting enn deg vet du :-) Vi er bare mennesker alle sammen,men hvert liv er verdt å elske. Mener nå jeg da. Verdt,men ikke lett,hehe. Vi får jobbe med den saken alle sammen. Ønsker deg mye romslig kjærlighet :-)

Det var fine og verdifulle ord. Enig med du.

Det er ikke et must å fortelle...det vil du sikkert kjenne (om det er riktig) når den tid kommer. Hvorfor skulle ikke du, selv om du har solgt sex få muligheten til å oppleve kjærlighet...Lykke til

Jeg er ikke så sikker på om man vet alt om sin partner uansett jeg da.

Skrevet

Spørsmålet er jo om du vil klare å leve med en slik løgn, eller om det er noe som alltid vil ligge og gnage på samvittigheten med en frykt for å bli avslørt... 

Anonymkode: f6850...a16

Skrevet

Jeg fortalte det til to av exene mine, før vi ble sammen. De to andre fortalte jeg det ikke til, fordi de så ikke ut til å ha baller nok til å tåle en slik fortid. Men da valgte jeg heller å ikke jobbe mens jeg var sammen med dem hvis jeg ikke kunne fortelle.

De to som synes det var kult, fortsatte jeg å jobbe mens jeg var i forhold med dem, fikk god hjelp også av de. Ikke overtenk, de er ikke verdt mer enn deg.

Anonymkode: 7edce...321

Skrevet

" Har ikke møtt sååå mange"

Du må beskrive hva du legger i det. Med raten sexpartnere prostituerte har satt i rate med folk flest så kan det bety veldig mye forskjellig. I tillegg om du bor i Oslo eller et mindre sted, om du har jobbet i byen du bor i osv. 

Du kan holde det for deg selv, men jeg ville "testet farvannet" litt og undersøkt hva han føler om prostitusjon, sex og promiskuøsitet generelt.

Anonymkode: ee9dd...812

Skrevet

Spørsmålet er om du blir smittet med kjønssykdommer/HPV. Når man ligger med en person, ligger man samtidig med alle personene den personen har ligget med. Snu situasjonen, da. Hadde det vært OK for deg om din potensielle kjæreste hadde levd et dobbeltliv? Hadde du villet vite om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...