Thomasine Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Har kjøpt meg et miniskjørt som er hvit/krem-farget og i cord. Dvs. ganske "røft" ikke noe jeg kommer til å bruke på julebordet... Har også nylig kjøpt meg en ullgenser med DIGER hals som går i en farge som er en blanding av rosa og lilla... :-? Vanskelig å forklare. Sprek farge for meg som normalt er ganske begrenset i fargebruken min... :oops: Mitt spørsmål er hvilken farge bør/kan/skal jeg ha til dette?! Det må bli ganske tykke strømpebukser for skjørtet er ganske kort! Krem - som skjørtet? Cerise - til genseren? Svart? :klø: :-)
Salamandra Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Krem.. helt klart.. Men vel så viktig, hva slags farge skal du ha på sko/støvler til?
Thomasine Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2004 Takk for svar! Jeg har svarte - ganske høye støvler (litt under kneet) og lyse brune litt lavere støvler!
Salamandra Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Ok, syns du skal ta de brune da, blir kræsj med kremfarget strømpebukse og sorte støvler.. Ideelt sett skulle støvlene vært hvite eller cerise da, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå