Gå til innhold

Hun gjør meg usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er redd eg ikke er interessert fordi eg ikke sender melding hver dag, men når eg forsikrer henne at eg er veldig interessert og glad i henne osv. så blir hun kald og ignorer meg . Hva er greia ?

Anonymkode: 5efd3...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at hun enten er uerfaren og ikke vet hvordan hun skal reagere i et forhold, eller at hun har dårlige erfaringer fra tidligere av.
Hvor gammel er hun/dere?

• Liker 1
Skrevet

Vi er 26. 
Hun har hatt noen dårlige forhold tidligere der hun ikke ble behandlet så fint såvidt hun har fortalt meg. 

Skrevet

Kanskje hun bare trengte bekreftelsen? :vetikke: Ikke vet jeg, spør henne, kanskje hun blir usikker på h ordan hun skal reagere når hun får svar?

Anonymkode: 4cce0...c11

Skrevet

*hvordan

Anonymkode: 4cce0...c11

Gjest NotNaomi
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er redd eg ikke er interessert fordi eg ikke sender melding hver dag, men når eg forsikrer henne at eg er veldig interessert og glad i henne osv. så blir hun kald og ignorer meg . Hva er greia ?

Det holdt med overskriften :-) Det er sånn det er. Stakkars gutter! Når du blir mann så bare lever du med det :-) Harde bud.

Skrevet

Men hvis hun trenger bekreftelse, og vil få melding fra deg daglig. Hvorfor kan ikke du sende henne melding hver dag? For det krever ikke så mye. 

Anonymkode: 1f128...e94

• Liker 2
Skrevet

Prat sammen

Anonymkode: c7585...030

Skrevet

Kanskje den meldingen hver dag er viktig for at hun skal tro på det du sier, at du faktisk er glad i henne etc.

Hvis du "bare" sier det hjelper det ikke, hun føler seg kanskje likevel ignorert.  Handling forteller mer enn ord og alt det der.

Hvis det er dette som er tilfelle synes jeg personlig hun er litt vel overfølsom, men alle er forskjellig.  Prøv med en mld hver dag, eller kanskje til og med ring henne bare for å si hei/spørre hvordan hun har det.

Mulig hun har blitt dårlig behandlet før, men hun bør ikke dra det med seg inn i nye forhold og la deg lide for det.  Viktig å komme såpass over dårlige erfaringer før man starter noe nytt med andre.

• Liker 3
Skrevet

Takker for svar. Skal begynne å sende oftere meldinger. Nå har det seg jo slik at hun ikke svarer på melding eller telefon mer.

Skrevet

Neivel, da har du grunn til å tro at du har råket ut for en dramaqueen som har kuttet kontakten, foreslår du ikke kontakter henne mer.  Før hun eventuelt kontakter deg, med en VELDIG god forklaring.  Går ut fra det ikke har skjedd noe kjempedramatisk du ikke har nevnt her.

• Liker 1
Skrevet
På 15.1.2017 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. Skal begynne å sende oftere meldinger. Nå har det seg jo slik at hun ikke svarer på melding eller telefon mer.

Har hun svart nå da?

Anonymkode: 8c6c2...e3f

Skrevet

Handlinger veier mer enn ord sies det. 

Mange menn tror at den andre part tar for gitt at en melding er nok. Mens når det kommer til å holde interessen vedlike må du nok yte mye mer og gi av deg selv uten at hun ber om det. Hvis det føles for mye, vel da er du ikke intetessert i henne egentlig. Da bør du si det og la henne gå videre.

Anonymkode: cb1b7...3e7

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
På 15.1.2017 den 2.58, AnonymBruker skrev:

At damer er forskjellig. :)

Gjest rayon de soleil
Skrevet

Når jeg jobbet 80-90 timers uker for flere år siden og i tillegg pendlet ca 12 timer i uken på toppen av dette, det hadde vært verdens minste problem for meg å prioritert ei eventuell for det. Selvfølgelig ville jeg prioritert ei så mye jeg kunne, jeg brukte 100 timer på jobb og pendlingen hver uke, mine lengste dager var 18 timer på jobb og jeg kunne da sove 6 timer før jeg skulle jobbe igjen. Men selv på en slik dag så hadde jeg prioritert ei eventuell.

For gjør man det ikke så tolkes det jo negativt. Er man virkelig interessert i noen og føler kriblinger, så er det intet jeg vil mer enn å kontakte den andre i alle fall, fordi jeg vil føle på de følelsene den andre gir meg.

Så hvorfor hun reagerer på deg, muligens fordi du ikke viser all verdens interesse ved å la det gå dager uten at du lar det være noen kontakt. Jeg hadde ikke hatt problemer med det på en 18 timers arbeidsdag enn hvor mye jeg jobbet, selv om jeg bare fikk 6 timer med søvn - hva du må drive med tør ikke jeg tenke på... Hva er grunnen til at du overser henne visse dager? Savner du henne ikke de dagene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...