Gå til innhold

Jeg føler at jeg kommer til å være alene for alltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 20 år, og jeg har aldri hatt kjæreste. Tyder det på at jeg aldri kommer til å få noen kjæreste heller? Det føles så tungt.

Anonymkode: 675d8...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei takk :-))

Da velger du jo å være alene. Det er ikke noe universet straffer deg med.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 20 år, og jeg har aldri hatt kjæreste. Tyder det på at jeg aldri kommer til å få noen kjæreste heller? Det føles så tungt.

Du er bare 20 år. En fast kjæreste kan komme mye senere enn det. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, det er jo selvsagt bedre å være alene enn å være sammen med noen jeg ikke vil være sammen med. Poenget var at jeg føler at jeg aldri kommer til å møte noen som jeg ønsker å dele livet mitt med og at det er gjensidig.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Kjærester tror jeg nok egentlig ikke man finner over nettet, men i det virkelige liv. Isåfall er det ikke den beste ideen å få seg kjæreste over nettet, fordi folk kan utgi seg for å være noen de ikke er. 

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Det er nok lettere å endre deg selv enn å endre noen andre.

¨Stemmer ikke kjemien, så stemmer ikke kjemien. Slik er det bare. 

• Liker 2
Skrevet

Bli sosial, få en hobby hvor det finnes begge kjønn og kom i prat med mange der. Snakk godt med damene. Sånn får du kjæreste til slutt. 

Anonymkode: f3d96...523

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det på samme måte, og jeg er snart 31. Tiden går så fort, og ting forandrer seg aldri, virker det som. Jeg klarer ikke gjøre handlinger som fører til forandring, og hvis jeg prøver så skjer det ingenting da heller.

Men du er ung, og er jente. Du har nok alle muligheter i fremtiden. Selv hadde jeg ikke kjæreste før jeg var 25.

Skrevet

Ingen som tar TS sine bekymringer alvorlig, fordi hun bare er 20 år og kvinne så det er ingenting å uroe seg for. Det ordner seg uansett, hun er bare ikke klar over det selv. 

Det kan være riktig, men fortsatt respektløst å ikke å ta TS på alvor.

TS: Det ordner seg. Kom tilbake når du er 35 og fortsatt ingenting har skjedd. Da kan  det være at noen tiltak må iverksettes, men selv da vil ordne seg.

Anonymkode: ec348...64e

Skrevet

Alle tenker sånn når de er i 20-åra, fordi de har en slags forventning om at universet skal servere alt på gullfat, bare fordi man fortjener det.

Hvis du tar til takke med en du ikke er forelsket i kan du få deg kjæreste når som helst du også, det er det tydeligvis mange som gjør. Gifter seg og får barn gjør de også.

Venter du på gjensidig forelskelse kan du vente lenge. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke min første seriøse kjæreste før jeg var 25, det er ennå håp for deg. Du skal ikke ha kjæreste bare for å ha kjæreste. Det krever mye jobb og han må være verdt det. Før jeg fikk kjæreste var det det eneste jeg ville ha. Etter et langt forhold tenker jeg at det ikke er målet i livet og at det er helt fint å være alene og. 

Anonymkode: 1dd50...103

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinnfolk...du kan trøste deg med at det er langt vanskeligere for menn å få både kjæreste og sex hvis ønskelig.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart du kan få deg kjæreste fortsatt. Du er ennå ung.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...