AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har langt hår og klipper slitte tupper som fliser seg selv. Klipper også hår som har en hvit prikk eller som brekker. Siden jeg ofte klipper de hårstråene som er flisete selv trenger jeg da å klippe helt nederst i tuppene? Man klipper jo som oftest tuppene når de fliser seg men når håret mitt ikke fliser seg trenger jeg det da? Kan jeg bare la det vokse? Det er jo ikke slitt. Anonymkode: 0bb72...697
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Ingen som vet noe? Anonymkode: 0bb72...697
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Kan klippe det hver 3 mnd kommer ann på om du skal spare det langt Anonymkode: 1201c...bf0
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Ikke nødvendig å klippe om det ikke er slitt. Det er sånn du får langt hår, og frisørene er bare ute etter pengene dine. Anonymkode: 00a3c...532 1
Aamu Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Er du fornøyd, så er du fornøyd Jeg klipper håret når jeg ikke er fornøyd.. Synes det er deilig å spare til en viss lengde, for så å klippe det kort (vel.. skulderlengde). Elsker følelsen av lettere hode, og lettere hår
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Hvis håret floker seg eller blir vanskeligere å gre kan det være greit med en stuss så man ikke påfører det enda mer slitasje. Skal mye til før håret mitt ikke ser sunt og fint ut etter litt hårolje og en føn, så vurderer heller utifra om det blir tungt å gre enn om det ser slitt ut. Anonymkode: 9b90e...aae
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Hei Jeg klipper håret 1-2 ganger i året og da stusser jeg bare et par cm. Du trenger slett ikke å klippe deg oftere, spesielt ikke om du ønsker langt hår. Frisører sier mye tull, de lever tross alt av å klippe av folk håret... Anonymkode: d1738...4e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå