AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Har alltid vært litt alene. Noen få venner opp gjennom livet, men vi har spredd oss sånn utover landet og verden, at kontakten dabber av. Jeg har møtt noen via kg, men passer ikke sammen med så mange av de. Og noen vil bare møtes når det er alkohol i bildet. Noen har tat i bruk apper og har truffet mange gjennom det. Så jeg vet ikke. Jeg har vært redd for å både være på tinder og happn, og alt det der, fordi jeg har hatt litt følelsen av at det bare er needy folk der inne. Men vurderer å starte med å bli medlem for morro skyld, kanskje kan jeg treffe noen der? Noen med erfaring? Anonymkode: 51d73...3ef
Fionnuala Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Jeg oppfatter det som ganske vanlig, og mer og mer stuerent ja. Kjenner mange som har funnet seg kjæreste på den måten, og hadde jeg vært singel hadde jeg ikke nølt med å prøve meg på den type plattform jeg heller :).
Fionnuala Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Ser forresten nå at du kanskje snakker om vennskap like mye som forhold, og svaret mitt er egentlig det samme også i forhold til det. Da hadde jeg nok ikke oppsøkt tinder/happn og sånne apper, men har vært med på treff via KG, og det finnes sikkert andre plattformer for vennskap. Er litt på jodel og der ser jeg også at folk har møttes for å utvide nettverket. Tror det finnes mange i din situasjon som er åpne for å treffes for å få et bedre nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå