Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var på julebord på jobben torsdag og drakk lite/ingenting. Opplevde ganske sent på kvelden at en kollega sa at han "alltid hadde elsket meg" (sagt på en humoristisk måte og uten noe mer tilnærming enn en klem) og en annen påsto at han hadde forsøkt å sjekke meg opp uten hell hele kvelden og prøvde å kysse meg i nakken. Begge hadde drukket mye. Nå lurer jeg litt på hvorfor de sa sånne ting, er det for gøy, eller er det noe de har tenkt på før og tør å si fordi det er fulle eller er det for å drive ap med meg???? Er det pinlig å møte dem på mandag?

Jeg må legge til at jeg ikke har forhåpninger om at de skal bli noe med noen av gutta, men siden jeg drikker lite selv er jeg nysgjerrig på hvor fyllerør kommer fra?

Tror dere at de mente noe med det (eventuelt seriøst eller for å vippe meg av pinnen/sjokkere litt)? Pleier dere å si masse (flaut) tullball i fylla? Har jo hørt om den berømte fylleangsten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mest ut som vennligsinnet, humoristisk flørting, men så lenge jeg verken kjenner deg, dem eller var tilstede på ditt julebord så er det umulig å vite hva de mente. Ikke ta det for å være spesielt seriøst iallfall.

Det som blir sagt i fylla kan være alt fra ja... bare rør, til betroelser om ens innerste tanker som en ikke tør å rope ut i edru tilstand. Men det er vel noe alle vet. Opplever dog at fyllerør er noe som hørte til mine yngre dager (altså noen år før jeg ble den modne, kloke damen på 21 år som jeg er i dag), åpner jeg kjeften i dag så er det meste gjennomtenkt eller så åpenbart useriøst ment at det ikke er rom for tvil. Det være seg enten jeg er full eller ikke.

Skrevet

Det er vel et "ordtak" som sier: "Det er fra barn og fulle folk man hører sannheten" :wink:

Barn er ærlige - og fulle folk mister hemninger....... og blir kanskje ærlige de også :klø:

Gudd løkk :wink:

Gjest olga i.i.
Skrevet

Fulle folk sier ofte "sannheten", men overdriver gjerne og plusser på eller legger til, trekker fra osv.. men det gjør alle ellers også, så ikke godt å vite.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror egentlig det med fulle folk og sannhet er betydelig overdrevet. Man sier kanskje det første som faller en inn, men i motsetning til når man er edru tenker man ikke over konsekvensene eller hvordan det oppfattes.

Det kollegene dine sa til deg kan vel være "sant" på feks en spøkefull måte.

Skrevet

Enig med Viva. Høres ut som humoristisk flørt for meg. Kan være en måte å si at de setter pris på deg på, så jeg tror ikke du trenger føle deg pinlig berørt på mandag. Lat som ingenting og si "Takk for sist". :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...