AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 ....og han elsker å ta kjærestebilder. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, men på bilder ser jeg helt fjern ut. Hvis jeg prøver å smile ser det så anstrengt og påtatt ut, og om jeg prøver å slappe mer sv og se alvorlig ut når noen tar bilder, ser jeg ut som en narkoman. Har litt innsunkne kinn og små poser under øynene naturlig, og det kommer veldig fram på bilder. Både med og uten blits........ Min kjære ser sykt bra ut på bilder, mens jeg ser ut som et togkræsj. Har så langt bare bilder av oss hvor jeg enten ser vekk eller kysser han på kinnet, sånn at ikke øynene og ansiktet mitt synes så veldig. Jeg må bare innfinne meg med at jeg ikke er fotogen, men blir deppa av tanken på at hvis vi skal ta et "ordentlig" bilde sammen vil jeg aldri bli fornøyd med hvordan jeg ser ut på bildet. Han har perfekt hud, mørke lange øyenvipper og fyldige lepper. Jeg har fet og blank hud, plaget av acne, og smale små lepper som forsvinner helt når jeg smiler. Prøver jeg å smile forsvinner leppene og om jeg er alvorlig ser jeg sur/dopa ut. Er det noe jeg kan gjøre her for å bli mer fotogen og få kamera til å bli mer glad i meg? Anonymkode: 366be...13d
Z.Z Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Haha, dette svir skikkelig din luring. Prøv å heve leppene med fingrene når fotografiet skal taes. Det kommer du langt med. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Få tips, dessverre, men jeg er også slik. Fornøyd med utseendet mitt, får ofte komplimenter, ser svært sjelden bra ut på bilder. Anonymkode: d36b3...595 1
Z.Z Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Ok, nå skal jeg si noe seriøst rundt temaet. Det har seg slik at det er mange som ikke oppfatter seg selv som pen på fotografier, selv om andre er av en helt annen oppfatning. Du er den du er og det vises også når man tar bilder. Andre legger ikke merke til forskjellen, men er ofte mer opptatt av hvordan man selv ser ut. Så det er bare å slappe av.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 http://www.huffingtonpost.co.uk/2016/01/05/photographer-takes-pictures-of-camera-shy-girlfriend_n_8915692.html Anonymkode: cd33a...99f 1
Gjest Overrasket Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Er det snakk om typisk "strekkeutarmensomholdermobilenforåtaselfie"? Prøv å unnga å ta typiske selfier sammen. Det er mange mennesker som ikke ser så flotte ut når kameralinsen er rett i trynet. Prøv å sett linsen/mobilen/kameraet lengre unna, og heller zoome inn.
Sirah Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Hva med å kort og greit ta masse bilder av deg selv? Se om du kan finne en "posering" du selv er fornøyd med etter ørti forsøk. Så er det kanskje mindre påtatt når kjæresten drar frem kameraet neste gang? For all del, ikke fall i de typiske selfiefellene, bare tren på å bli mer komfortabel med det
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.huffingtonpost.co.uk/2016/01/05/photographer-takes-pictures-of-camera-shy-girlfriend_n_8915692.html Anonymkode: cd33a...99f Nydelige bilder Anonymkode: 296b6...9a5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nydelige bilder Anonymkode: 296b6...9a5 ja! Anonymkode: 2cdc5...e98 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå