AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg sliter ikke med kviser og dritt, men jeg har litt "ruklete" hud. Jeg har milier og en ugjevn hudtone. Den er både hvit og rosa. Har bestilt time hos hudpleier for å få snittet miliene, sånn at sminken ligger finere (og så huden ser bedre ut uten sminke også, selvfølgelig). Men jeg må finne en hudserie som passer, og jeg har hørt at Elisabeth Arden Pro er fin for å jevne ut hudtonen. Vil gjerne høre litt erfaringer om denne. Noen som har prøvd? Også lurer jeg litt på hvilken jeg skal gå for. Jeg er 25 år og jeg tror at jeg har en kombinert hud, siden jeg har litt av alt. Hvilken type burde man gå for? Og hvilke produkter bør man investere i først? Jeg vil gjerne høre gode og dårlige erfaringer og jeg vil høre om de forskjellige produktene du har prøvd Og gjerne hvor du har handlet og hva prisen var.Før noen sier at jeg må snakke med hudpleieren i stedet for å snakke med dere; Det var hudpleieren som anbefalte meg merket, men siden dette er et merke hun selger, vet jeg ikke om det er en ekte anbefaling eller at hun bare vil tjene penger på meg Derfor sjekker jeg litt med andre forbrukere. Anonymkode: 76572...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg har veldig god erfaring med EA Pro. Har litt urenheter og litt ujevn hudtone. Har prøvd endel, bl.a: Gentle Facial Cleaner, Skin Renewal serum, Perfection facial serum, Barrier reapir complex, scruben og replenishing masque. Ganske fornøyd med de produktene. Scruben er kjempeeffektiv, men bør kanskje være forsiktig med den om du har sensitiv hud. Maska er kjempegod! Fuktende og avkjølende. Får også veldig glatt/myk hud av den. Har også prøvd: * TAP50/solkremen. Den likte jeg ikke. Ble for oljete for min del. Ruller seg og ser ikke fint ut. Og så er det litt farge i den, noe som passer dårlig for meg som er ganske lys. *Moisturizing facial cream: Likte ikke den da den ble altfor rik for min del. Ble veldig blank av den. *Hydration Peel Pads: Svir en del ved påføring, flasser mye av den. Liker ikke den heller. Når det er sagt så tar jeg også EA Pro fruktsyrebehandling hver 2. måned. Ser resultater etter hver time. Produktene koster i snitt ca 700,- pr stykk. Behandlingen jeg tar koster rett over 1000 kr. Det er dyrt, men forbedringene jeg ser er såpass gode at det får bare være. Hudpleieren kommer nok til å gi deg produkter som er tilpasset din hud, så tør ikke anbefale noe annet enn maska og scruben. Det første man investerer i er som oftest rens, scrub og fuktighetskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 9 timer siden, _Aries skrev: Jeg har veldig god erfaring med EA Pro. Har litt urenheter og litt ujevn hudtone. Har prøvd endel, bl.a: Gentle Facial Cleaner, Skin Renewal serum, Perfection facial serum, Barrier reapir complex, scruben og replenishing masque. Ganske fornøyd med de produktene. Scruben er kjempeeffektiv, men bør kanskje være forsiktig med den om du har sensitiv hud. Maska er kjempegod! Fuktende og avkjølende. Får også veldig glatt/myk hud av den. Har også prøvd: * TAP50/solkremen. Den likte jeg ikke. Ble for oljete for min del. Ruller seg og ser ikke fint ut. Og så er det litt farge i den, noe som passer dårlig for meg som er ganske lys. *Moisturizing facial cream: Likte ikke den da den ble altfor rik for min del. Ble veldig blank av den. *Hydration Peel Pads: Svir en del ved påføring, flasser mye av den. Liker ikke den heller. Når det er sagt så tar jeg også EA Pro fruktsyrebehandling hver 2. måned. Ser resultater etter hver time. Produktene koster i snitt ca 700,- pr stykk. Behandlingen jeg tar koster rett over 1000 kr. Det er dyrt, men forbedringene jeg ser er såpass gode at det får bare være. Hudpleieren kommer nok til å gi deg produkter som er tilpasset din hud, så tør ikke anbefale noe annet enn maska og scruben. Det første man investerer i er som oftest rens, scrub og fuktighetskrem. Er dette mer eller mindre de samme produktene som MD Formulations? Om du vet... Leste at de har samme "skaper" og at Elizabeth Arden Pro skal erstatte MD, men skjønte ikke om produktene er like eller ei. Anonymkode: c2c78...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 12 timer siden, _Aries skrev: Jeg har veldig god erfaring med EA Pro. Har litt urenheter og litt ujevn hudtone. Har prøvd endel, bl.a: Gentle Facial Cleaner, Skin Renewal serum, Perfection facial serum, Barrier reapir complex, scruben og replenishing masque. Ganske fornøyd med de produktene. Scruben er kjempeeffektiv, men bør kanskje være forsiktig med den om du har sensitiv hud. Maska er kjempegod! Fuktende og avkjølende. Får også veldig glatt/myk hud av den. Har også prøvd: * TAP50/solkremen. Den likte jeg ikke. Ble for oljete for min del. Ruller seg og ser ikke fint ut. Og så er det litt farge i den, noe som passer dårlig for meg som er ganske lys. *Moisturizing facial cream: Likte ikke den da den ble altfor rik for min del. Ble veldig blank av den. *Hydration Peel Pads: Svir en del ved påføring, flasser mye av den. Liker ikke den heller. Når det er sagt så tar jeg også EA Pro fruktsyrebehandling hver 2. måned. Ser resultater etter hver time. Produktene koster i snitt ca 700,- pr stykk. Behandlingen jeg tar koster rett over 1000 kr. Det er dyrt, men forbedringene jeg ser er såpass gode at det får bare være. Hudpleieren kommer nok til å gi deg produkter som er tilpasset din hud, så tør ikke anbefale noe annet enn maska og scruben. Det første man investerer i er som oftest rens, scrub og fuktighetskrem. Takk for flott svar og tips! Skal sjekke det ut Anonymkode: 76572...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Del Skrevet 15. januar 2017 Tester på dyr.... Så anbefaler noe annet. Anonymkode: c3806...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 16. januar 2017 #6 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg har brukt EA Pro og er veldig fornøyd. Likte best Perfection Peel Pads (tror jeg de heter?). Kan kjenne at produktene virker. Har kombinert hud med litt urenheter av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 På 15.1.2017 den 10.36, AnonymBruker skrev: Er dette mer eller mindre de samme produktene som MD Formulations? Om du vet... Leste at de har samme "skaper" og at Elizabeth Arden Pro skal erstatte MD, men skjønte ikke om produktene er like eller ei. Anonymkode: c2c78...efe Ja, har forstått det sånn jeg også at det er samme person som står bak. Og at EA Pro produktene skal være en forbedret versjon av MD-produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå