Gå til innhold

Abort, vondt, samboer drar ut for å spille fifa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viste seg plutselig at jeg var gravid til tross for at jeg nøye tar p-piller og passer på. Vi diskuterte frem og tilbake om hva vi skulle gjøre, men før avgjørelsen ble tatt spontanabortert jeg. Uke 14. 

Det hele skjedde da vi var ute på butikken tidligere idag og har etter legebesøk ligget i senga med kramper av en annen verden, oppkast og generelt drittdårlig. Samboeren velger klokken 16:00 å informere meg om at han drar til en kompis og drikker øl og spiller FIFA med gutta...

ikke planlagt på forhånd, men han planlegger dette etter at han vet hva min situasjon er. Jeg er fly forbanna her jeg ligger alene og ikke har noen å ringe da familie er bortreist. Og vet ikke om det er hormoner eller hva det er, men dette føles ikke godt :-( trenger innspill, eller tanker fra noen.... andre enn meg selv...

Anonymkode: ae2cb...710

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en SA nå? Huff, stakkars :( Han høres ekstremt useriøs og uansvarlig ut! Ikke mye omsorg i han der? Plis, vurder forholdet deres og hold sex på vent frem til du ser noen bedre sider hos ham.. høres ikke ut som han kunne blitt en god far.. 

Anonymkode: 2e0b0...557

• Liker 34
Skrevet

Det var dårlig og veldig egoistisk gjort av ham.

• Liker 18
Skrevet

Kansje det er hans måte å takle det på?

• Liker 9
Skrevet

Tror jeg du skal passe på at neste gang du blir gravid blir det ikke med han..

Kan du ringe en venninne eller noe? 

Anonymkode: 5772f...fba

• Liker 27
Skrevet

Takk for svar! Ja, det kan hende det er hans måte å håndtere det på.... men det kunne han gjort imorgen. Ikke en time etter vi har vært på legevakta og jeg blør så mye. Jeg har heller ikke vært gjennom det før, ikke noe bedre at vi er på hver vår kant tenker jeg da.

Dette er ei heller første gangen jeg har følt at han er egoistisk, dette ble bare dråpen som veltet alt. 

Nå kommer ei venninne da, som velger å kjøre 1t så jeg ikke skal være alene...blir nok med hu tenker jeg. Og vurderer dette når ting roer seg litt.

• Liker 34
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg du skal passe på at neste gang du blir gravid blir det ikke med han..

Kan du ringe en venninne eller noe? 

Anonymkode: 5772f...fba

Verste er at det er han som vil ha barn, og jeg som har vært tilbakeholden og villet vente. 

• Liker 3
Skrevet

Ville tenkt at dette var et veldig tydelig tegn på at han ikke er den rette for deg. For en drittsekk!!

• Liker 25
Skrevet
8 minutter siden, HerrMann skrev:

Kansje det er hans måte å takle det på?

Han takler det på sin måte ved å dra til kompisene og lar henne være alene? Høres ut som den beste oppskrifta på ett godt samliv....

Anonymkode: 145df...a2a

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viste seg plutselig at jeg var gravid til tross for at jeg nøye tar p-piller og passer på. Vi diskuterte frem og tilbake om hva vi skulle gjøre, men før avgjørelsen ble tatt spontanabortert jeg. Uke 14. 

Det hele skjedde da vi var ute på butikken tidligere idag og har etter legebesøk ligget i senga med kramper av en annen verden, oppkast og generelt drittdårlig. Samboeren velger klokken 16:00 å informere meg om at han drar til en kompis og drikker øl og spiller FIFA med gutta...

ikke planlagt på forhånd, men han planlegger dette etter at han vet hva min situasjon er. Jeg er fly forbanna her jeg ligger alene og ikke har noen å ringe da familie er bortreist. Og vet ikke om det er hormoner eller hva det er, men dette føles ikke godt :-( trenger innspill, eller tanker fra noen.... andre enn meg selv...

Og du uttrykte tydelig at du ville ha ham der? Ikke at det skulle være nødvendig om msn empatigenet intakt, men noe trenger klar tale.

Anonymkode: e1d41...e1f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en #/&%?)(^^##:. Han taklet det sikkert ikke, og søkte vekk til ansvarsløs spill og moro. Ingen unnskyldning, men en mulig forklaring på den håpløse adferden. Dette er ikke greit på noen måte, blir skikkelig rystet ved tanken! Noe så umodent! Vitner om umodenhet og ingen empati for deg. Og til deg, stakkars deg, ønsket eller ikke, spontan abort er forferdelig, og man trenger støtte! :klem::hjerte:Skulle ønske det var noe en kunne gjøre for deg!:hjerte: Syns du burde ringe han og si at du trenger han nå, og at du ønsker han hjem! Og vil han ikke det, hadde i alle fall jeg stanset forholdet med han umiddelbart! For hvis han etter litt ettertanke, etter en stund hos vennene, ikke hadde skjønt bedre enn å komme hjem med eller uten forespørsel fra deg, hadde jeg ikke ville samlet på han for noe som helst, ikke som kjæreste, venn, mann eller far til mine barn, eller til noe som helst.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du uttrykte tydelig at du ville ha ham der? Ikke at det skulle være nødvendig om msn empatigenet intakt, men noe trenger klar tale.

Anonymkode: e1d41...e1f

Nja, jeg orket ikke være så klar, så jeg var nok typisk passiv aggressiv, men det var klart og tydelig.

han kommer inn på soverommet og sier: Xxxx henter meg om ti, vi drar og spiller fifa

jeg: nå, midt oppi alt det her?

han: ja, hvordan det?

jeg: nei da får jeg vel finne noen andre som kan passe på da. Synes det er litt merkelig. 

han: men det er ikke avtalt da så hvis du virkelig vil at jeg skal bli her kan jeg jo det da...(med sutrende tryne)

jeg: du har lagt planer, om ti minutter. du gjør hva du vil, men nei jeg synes ikke det er greit.

så dro han! Jeg lurte også på om vi hadde noe drikke for jeg ville ha noe søtt, han sa nei, men at han la igjen bilnøklene i tilfelle jeg måtte på butikken etter cola.

• Liker 7
Skrevet

Jeg kunne sikkert vært tydligere men midt oppi alt så følte jeg ikke for å be på mine knær. Ei heller å sende melding nå, når jeg ikke har hørt fra han på fire timer. 

Jeg har mang en gang droppet ting fordi han er syk, så han skal bli frisk. Jeg strekker meg langt, og som sagt er det ikke første gangen jeg har følt meg som nå. Men dette ble rett og slett for ille....

• Liker 7
Skrevet

Kanskje like greit at du nå fikk det i klartekst at han ikke er noe å samle på. 

Anonymkode: bee98...b8d

• Liker 26
Skrevet

Eg hadde dumpet han fortere enn han kunne stavet FIFA. Han virker ikkje som han er noe å samle på når han velger øl og spill med venner over deg som må gå igjennom dette.

• Liker 32
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, jeg orket ikke være så klar, så jeg var nok typisk passiv aggressiv, men det var klart og tydelig.

han kommer inn på soverommet og sier: Xxxx henter meg om ti, vi drar og spiller fifa

jeg: nå, midt oppi alt det her?

han: ja, hvordan det?

jeg: nei da får jeg vel finne noen andre som kan passe på da. Synes det er litt merkelig. 

han: men det er ikke avtalt da så hvis du virkelig vil at jeg skal bli her kan jeg jo det da...(med sutrende tryne)

jeg: du har lagt planer, om ti minutter. du gjør hva du vil, men nei jeg synes ikke det er greit.

så dro han! Jeg lurte også på om vi hadde noe drikke for jeg ville ha noe søtt, han sa nei, men at han la igjen bilnøklene i tilfelle jeg måtte på butikken etter cola.

For en drittsekk.

Finn deg noe bedre, TS. Han her er  ikke noe å samle på

Anonymkode: f0e8d...471

• Liker 16
Skrevet

Det der beskriver ikke en god partner i livet! Høres ut som en kar  gutta sine, ikke sin såkalte kjæreste.

Godt du har ei venninne som kommer til deg nå.

Hadde tuppa han ut av livet mitt asap.

Opplevde selv en fyr som ikke støttet meg, blei ikke med på sykehuset før en operasjon, hjalp meg ikke etter operasjoen. Så snart jeg hadde krefter igjen, pakka jeg sakene og dro. Aldri angret!

Anonymkode: c37b7...331

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...