Gå til innhold

Omplassering av hunder i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Respect
Skrevet

Jeg har litt tid til overs og kunne godt tenkt meg å hjelpe til med stell av hunder som skal omplasseres. Finnes det FOD i Trondheim? Har prøvd å lete på nettet, men har ikke funnet noe.

Gjest Teletubbien
Skrevet

Det finnes ikke FOD i Trondheim såvidt jeg vet. De to jeg har hørt som driver med hundeomplassering i Trondheim er Charlottes omplassering - tror du finner den på charlottes.no eller noe sånt :roll: Hun driver jo privat, men kan hende setter pris på noen som kan gå tur med hundene :forvirra: Aner ikke. MEN Falken har en gruppe i Trondheim som driver med generellt kennelarbeid, oppstalling ved kriser (sykdom osv), mishandling osv osv. De driver omplassering og jeg VET de har faste personer som går tur med hundene, men jeg aner ikke om de har nok eller trenger flere -- eller om de trenger hjelp til andre ting :klø: Verdt et forsøk?!? Se i telefonkatalogen etter Falkengruppa. Har sett de hadde en annonse på finn.no for en stund siden, men de har ingen hjemmeside el.

LYKKE TIL :wink:

Gjest Teletubbien
Skrevet

:oops: Visste ikke det jeg :oops:

Imidlertid så har de ikke hunder på FOD i Trondheim, bare katter, så jeg hadde litt rett da :wink::ler:

Gjest Respect
Skrevet

Ja, jeg er først og fremst interessert i hunder. Hørte om ei for en stund siden som hjalp til på et sted der de omplasserte hunder. Tenkte med en gang på FOD, men dette var tydeligvis feil. Innbiller meg om at stedet lå på Byåsen, men det kan godt hende at jeg er på villspor.

• 2 år senere...
Skrevet
Jeg har litt tid til overs og kunne godt tenkt meg å hjelpe til med stell av hunder som skal omplasseres. Finnes det FOD i Trondheim? Har prøvd å lete på nettet, men har ikke funnet noe.

Charlottes omplasering trenger midlertidlige hjem. Der kan du ringe, da blir de nok kjempe glad :D

Skrevet

Kjenner ei som jobber frivillig for Charlottes, og de trenger krisehjem fort!!! Og sikkert til noe annet arbeid også. De har alltid mye å gjøre og er seriøse om det de gjør....

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg kunne og tenke meg hjelpe til med hunder på et eller annet vis. Så lurte bare på om du hadde funnet noe her i Trondheim?

Edit: Ups så ikke at tråden var haug gammal.

Endret av Gullfia
Gjest Gjest
Skrevet

Synd FOD trondheim ikke tar inn hunder, for jeg setter pris på frivillighetsaspektet i det hele...

Gullfia: sjekk finn.no, der er det en egen rubrikk for hunder som gis bort, bl.a. i trondheim. Da tar man selv kontakt, blir kjent etc. Hvis du ikke er interessert i å overta dem helt, kan du sjekke under rubrikken "tjenester", der er det ofte folk som trenger hundepass etc. Ligger en annonse ute der nå, om en hund i Trondheim.

Gjest Gjest
Skrevet
MEN Falken har en gruppe i Trondheim som driver med generellt kennelarbeid, oppstalling ved kriser (sykdom osv), mishandling osv osv. De driver omplassering og jeg VET de har faste personer som går tur med hundene, men jeg aner ikke om de har nok eller trenger flere -- eller om de trenger hjelp til andre ting :klø: Verdt et forsøk?!?

Fant denne

• 10 måneder senere...
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...