Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fått en eneste charm. Vil det si at jeg er stygg? 

Anonymkode: d9574...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fått en eneste charm. Vil det si at jeg er stygg? 

Kvinne eller mann ? 

Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Kvinne eller mann ? 

Kvinne, 24 år

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 24 år

Det er ikke bra å bruke slike dating portaler som rene valideringshuber...det høres ut som du gjør akkurat det.
Hvis ikke forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan ta noe initiativ selv ? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det er ikke bra å bruke slike dating portaler som rene valideringshuber...det høres ut som du gjør akkurat det.
Hvis ikke forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan ta noe initiativ selv ? 

En venninne fikk 8 charms i løpet av 3 dager, så det taler vel for seg selv at jeg heller bør slette appen fremfor å ta initiativ.. 

Skrevet

Gi det litt mer tid. Det må ikke bety noe som helst :) Har du gitt noen charms?

Anonymkode: f6d92...983

Gjest Superbruker7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne fikk 8 charms i løpet av 3 dager, så det taler vel for seg selv at jeg heller bør slette appen fremfor å ta initiativ.. 

Eventuelt at du selv må ta initiativ. 

Uansett du visste vel selv omtrent hvor attraktiv du er før du fikk happn?

Skrevet

Charms er HELT ubrukelig for menn. Hvis du ikke  matcher på en vanlig "Like" så er det null vits å sende charms, jeg har aldri fått respons på en charm. Får du mange matcher på "likes" da?  Det er jo DET du bør se etter. De fleste oppegående menn har sluttet å sende charms. Charms og tinder sin "superlike" er kun utviklet med tanke på damer...fordi de vil få respons på det...en halvfin dame som mange ellers villle sveipet venstre på får mye mer oppmerksomhet ved å "superlike/charme" menn fordi de da tenker at "hun digger meg,så her har jeg sjangs!"

Skrevet
7 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Eventuelt at du selv må ta initiativ. 

Uansett du visste vel selv omtrent hvor attraktiv du er før du fikk happn?

Aldri hatt kjæreste, så vanskelig å vite. Men når andre får en haug av de etter få dager skjønner jeg at løpet er kjørt når jeg ikke får noen. 

Gjest Superbruker7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt kjæreste, så vanskelig å vite. Men når andre får en haug av de etter få dager skjønner jeg at løpet er kjørt når jeg ikke får noen. 

Kjipt, men du burde jo klare å skaffe dates med happn og det er vel det som teller? Og man velger jo også litt selv hvor attraktiv man skal være så det er ikke som om noe er satt i stein.

Skrevet
15 minutter siden, Stiigen skrev:

Charms er HELT ubrukelig for menn. Hvis du ikke  matcher på en vanlig "Like" så er det null vits å sende charms, jeg har aldri fått respons på en charm. Får du mange matcher på "likes" da?  Det er jo DET du bør se etter. De fleste oppegående menn har sluttet å sende charms. Charms og tinder sin "superlike" er kun utviklet med tanke på damer...fordi de vil få respons på det...en halvfin dame som mange ellers villle sveipet venstre på får mye mer oppmerksomhet ved å "superlike/charme" menn fordi de da tenker at "hun digger meg,så her har jeg sjangs!"

Har du profilbilde av deg selv med en "pocket kitten" (ja jeg har fulgt litt med)? :P Hvis ikke: ha det og damene kommer løpende :nigo:

Anonymkode: f6d92...983

Skrevet

18 minutter siden, Stiigen skrev:

Takk for svar :-) Men hvorfor er det da enda jenter som får mange charms etter kort tid mens andre ikke får noen? 

Skrevet

Selvfølgelig har det med utseende å gjøre hvor mange charms man får på happn og hvor mange likes man får på tinder. 

Anonymkode: 8b726...ac6

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 24 år

Mann her, gammel mann til og med. 53 år.

Har satt nedre alder på 39, øvre på 56

Vært på happn siden april, har aldri fått charms, har ikke sendt charms heller da. .

Trykket på  mange liker(hjerter), ikke eneste en  i retur. 

Har aldri hatt noe særlig hell med damene tidligere heller, så forventningene var ikke så store.

Det bekrefter bare att jeg ikke har ett  attraktivt nok utseende.

Skrevet

Hvor jeg kommer fra blir ikke Happn brukt like flittig som Tinder. Kanskje det kan være en grunn? 

Skrevet
1 time siden, outie skrev:

Mann her, gammel mann til og med. 53 år.

Har satt nedre alder på 39, øvre på 56

Vært på happn siden april, har aldri fått charms, har ikke sendt charms heller da. .

Trykket på  mange liker(hjerter), ikke eneste en  i retur. 

Har aldri hatt noe særlig hell med damene tidligere heller, så forventningene var ikke så store.

Det bekrefter bare att jeg ikke har ett  attraktivt nok utseende.

Kvinner tiltrekkes ikke av utseende egentlig ...det går mer på selvsikkerhet og den slags. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...