AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Ikke fått en eneste charm. Vil det si at jeg er stygg? Anonymkode: d9574...ed6
Xcase33 Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke fått en eneste charm. Vil det si at jeg er stygg? Anonymkode: d9574...ed6 Kvinne eller mann ?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, Xcase33 skrev: Kvinne eller mann ? Kvinne, 24 år Anonymkode: d9574...ed6
Xcase33 Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne, 24 år Anonymkode: d9574...ed6 Det er ikke bra å bruke slike dating portaler som rene valideringshuber...det høres ut som du gjør akkurat det. Hvis ikke forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan ta noe initiativ selv ? 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 4 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er ikke bra å bruke slike dating portaler som rene valideringshuber...det høres ut som du gjør akkurat det. Hvis ikke forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan ta noe initiativ selv ? En venninne fikk 8 charms i løpet av 3 dager, så det taler vel for seg selv at jeg heller bør slette appen fremfor å ta initiativ.. Anonymkode: d9574...ed6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Gi det litt mer tid. Det må ikke bety noe som helst Har du gitt noen charms? Anonymkode: f6d92...983
Gjest Superbruker7 Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne fikk 8 charms i løpet av 3 dager, så det taler vel for seg selv at jeg heller bør slette appen fremfor å ta initiativ.. Anonymkode: d9574...ed6 Eventuelt at du selv må ta initiativ. Uansett du visste vel selv omtrent hvor attraktiv du er før du fikk happn?
Stiigen Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Charms er HELT ubrukelig for menn. Hvis du ikke matcher på en vanlig "Like" så er det null vits å sende charms, jeg har aldri fått respons på en charm. Får du mange matcher på "likes" da? Det er jo DET du bør se etter. De fleste oppegående menn har sluttet å sende charms. Charms og tinder sin "superlike" er kun utviklet med tanke på damer...fordi de vil få respons på det...en halvfin dame som mange ellers villle sveipet venstre på får mye mer oppmerksomhet ved å "superlike/charme" menn fordi de da tenker at "hun digger meg,så her har jeg sjangs!"
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 7 minutter siden, Superbruker7 skrev: Eventuelt at du selv må ta initiativ. Uansett du visste vel selv omtrent hvor attraktiv du er før du fikk happn? Aldri hatt kjæreste, så vanskelig å vite. Men når andre får en haug av de etter få dager skjønner jeg at løpet er kjørt når jeg ikke får noen. Anonymkode: d9574...ed6
Gjest Superbruker7 Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aldri hatt kjæreste, så vanskelig å vite. Men når andre får en haug av de etter få dager skjønner jeg at løpet er kjørt når jeg ikke får noen. Anonymkode: d9574...ed6 Kjipt, men du burde jo klare å skaffe dates med happn og det er vel det som teller? Og man velger jo også litt selv hvor attraktiv man skal være så det er ikke som om noe er satt i stein.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 15 minutter siden, Stiigen skrev: Charms er HELT ubrukelig for menn. Hvis du ikke matcher på en vanlig "Like" så er det null vits å sende charms, jeg har aldri fått respons på en charm. Får du mange matcher på "likes" da? Det er jo DET du bør se etter. De fleste oppegående menn har sluttet å sende charms. Charms og tinder sin "superlike" er kun utviklet med tanke på damer...fordi de vil få respons på det...en halvfin dame som mange ellers villle sveipet venstre på får mye mer oppmerksomhet ved å "superlike/charme" menn fordi de da tenker at "hun digger meg,så her har jeg sjangs!" Har du profilbilde av deg selv med en "pocket kitten" (ja jeg har fulgt litt med)? Hvis ikke: ha det og damene kommer løpende Anonymkode: f6d92...983
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 18 minutter siden, Stiigen skrev: Charms er HELT ubrukelig for menn. Hvis du ikke matcher på en vanlig "Like" så er det null vits å sende charms, jeg har aldri fått respons på en charm. Får du mange matcher på "likes" da? Det er jo DET du bør se etter. De fleste oppegående menn har sluttet å sende charms. Charms og tinder sin "superlike" er kun utviklet med tanke på damer...fordi de vil få respons på det...en halvfin dame som mange ellers villle sveipet venstre på får mye mer oppmerksomhet ved å "superlike/charme" menn fordi de da tenker at "hun digger meg,så her har jeg sjangs!" Takk for svar :-) Men hvorfor er det da enda jenter som får mange charms etter kort tid mens andre ikke får noen? Anonymkode: d9574...ed6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 Selvfølgelig har det med utseende å gjøre hvor mange charms man får på happn og hvor mange likes man får på tinder. Anonymkode: 8b726...ac6 1
outie Skrevet 14. januar 2017 #14 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne, 24 år Anonymkode: d9574...ed6 Mann her, gammel mann til og med. 53 år. Har satt nedre alder på 39, øvre på 56 Vært på happn siden april, har aldri fått charms, har ikke sendt charms heller da. . Trykket på mange liker(hjerter), ikke eneste en i retur. Har aldri hatt noe særlig hell med damene tidligere heller, så forventningene var ikke så store. Det bekrefter bare att jeg ikke har ett attraktivt nok utseende.
Blue Sapphire Skrevet 14. januar 2017 #15 Skrevet 14. januar 2017 Hvor jeg kommer fra blir ikke Happn brukt like flittig som Tinder. Kanskje det kan være en grunn?
Xcase33 Skrevet 14. januar 2017 #16 Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, outie skrev: Mann her, gammel mann til og med. 53 år. Har satt nedre alder på 39, øvre på 56 Vært på happn siden april, har aldri fått charms, har ikke sendt charms heller da. . Trykket på mange liker(hjerter), ikke eneste en i retur. Har aldri hatt noe særlig hell med damene tidligere heller, så forventningene var ikke så store. Det bekrefter bare att jeg ikke har ett attraktivt nok utseende. Kvinner tiltrekkes ikke av utseende egentlig ...det går mer på selvsikkerhet og den slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå