Gå til innhold

Nå er jeg klar for å date, men hvordan treffe menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er aktiv i en frivillig organisasjon, men ingen der i min aldersguppe som er single.

Liker egentlig ikke å gå på byen, treffer uansett bare fulle krampeaktige nyskilte menn i midtlivskrisen som bare vil legge ned flest mulig damer.

Hvor er disse single mennene da, som har sunne interesser uten å være sportsfantom?

Hvor leter jeg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd nettdating?

Anonymkode: b1510...1b9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd nettdating?

Anonymkode: b1510...1b9

Prøvde det sist jeg var på let etter en partner for ca 10 år siden. Der var det jammen mye rart der. og det frister ikke til gjentagelse.

• Liker 1
Skrevet

Turistforeningen har noen singelturer om det kunne være noe for deg :) 

Anonymkode: 75285...597

• Liker 3
Skrevet

Hvor bor du? Dansekurs (swing, tango, salsa etc.) er en fin måte å bli kjent med folk av det motsatte kjønn på. Det starter gjerne nybegynnerkurs på denne tiden.

Anonymkode: 97e94...4bc

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du? Dansekurs (swing, tango, salsa etc.) er en fin måte å bli kjent med folk av det motsatte kjønn på. Det starter gjerne nybegynnerkurs på denne tiden.

Alltid dukker det tipset opp i sånne tråder. Sånne dansekurs må jo være det kleineste stedet i hele verden... :tunge1: Seriøst... Er det NOEN som kjenner noen (ekte mennesker) som har møtt partneren sin på dansekurs? Jeg vil gjerne høre om dem.

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, Knirke skrev:

Alltid dukker det tipset opp i sånne tråder. Sånne dansekurs må jo være det kleineste stedet i hele verden... :tunge1: Seriøst... Er det NOEN som kjenner noen (ekte mennesker) som har møtt partneren sin på dansekurs? Jeg vil gjerne høre om dem.

Det er overhodet ikke kleint. Man danser med forskjellige folk, kan snakke med dem og bli kjent gradvis, og kanskje slår det litt gnister med en spesiell.

Det er flere par i min danseklubb som har truffet hverandre der.

Skrevet

Kjenner ikke en eneste normal person som går på dansekurs,  bare weirde folk. 

• Liker 7
Skrevet
16 timer siden, tånegla skrev:

Er aktiv i en frivillig organisasjon, men ingen der i min aldersguppe som er single.

Liker egentlig ikke å gå på byen, treffer uansett bare fulle krampeaktige nyskilte menn i midtlivskrisen som bare vil legge ned flest mulig damer.

Hvor er disse single mennene da, som har sunne interesser uten å være sportsfantom?

Hvor leter jeg?

Jeg går aldri på byen. Har kun truffet menn fra nettet omtrent. Er noen få personer iblant som har spurt om å date meg foreks via jobben eller andre situasjoner. 

Skrevet
3 minutter siden, Silfen skrev:

Kjenner ikke en eneste normal person som går på dansekurs,  bare weirde folk. 

Ha ha ha kanskje du i grunnen bare har en weird omgangskrets har du tenkt den tanken?

Dansekurs er ikke noe for meg, kan ikke date noen på jobb, kanskje jeg skal begynne å snike meg innpå kjekke menn på bussen :P

Skrevet
51 minutter siden, Knirke skrev:

Jeg tenker helt likt som deg. Kjenner ett par som har møttest slik, og de er litt spesielle.

Anonymkode: 0c17d...839

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Knirke skrev:

På samme måte som tipset om bowling alltid dukker opp når noen skal på date. Er visst mange som synes det er romantisk. :laugh: 

Anonymkode: 82d50...a3f

• Liker 2
Skrevet

Du møter de gjennom venninnene dine. 

Å treffe potensielle partnere er som å finne en jobb. I Norge er dette nettverksbasert, så du skulle være vel kjent med prosessen.

Anonymkode: 740d6...b39

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, tånegla skrev:

Prøvde det sist jeg var på let etter en partner for ca 10 år siden. Der var det jammen mye rart der. og det frister ikke til gjentagelse.

Det har forandret seg en del på ti år da. For ti år siden var det helt klar mye rart på datingsidene, men nå har det jo blitt stuereint, og de fleste der er helt normale (er de det ikke kommer det rimelig kjapt frem).

De fleste (ny)skilte menn jeg kjenner er innom datingsidene etter en stund, alle hyggelige og oppegående. Jeg har vært på en god del dates og møtt mange hyggelige menn, ingen creepy typer. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du møter de gjennom venninnene dine. 

Å treffe potensielle partnere er som å finne en jobb. I Norge er dette nettverksbasert, så du skulle være vel kjent med prosessen.

Anonymkode: 740d6...b39

Så først må jeg altså utvide vennekretsen min:sukk:

Dette er jammen meg ikke lett. 

Skrevet
2 timer siden, tånegla skrev:

Så først må jeg altså utvide vennekretsen min:sukk:

Dette er jammen meg ikke lett. 

Nei, jeg syns heller ikke det er lett. Jobb? Alle er etablert. Hobbyer? De fleste er damer. Venners venner? Stort sett etablert, ellers ikke vært aktuelt. Sjekke opp på busen? Det gjør man jo bare ikke i Norge.

Så jeg har nettdatet, men etter 2 år med smeller, skuffelser og generelt lite kjemi har jeg lagt det på is. Når får'n heller bare dukke opp når han gjør det, tenker jeg. Orker ikke bruke så mye tid på det akkurat nå.

Anonymkode: 7879b...b24

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Knirke skrev:

Hun har sett det på film ....så da får du det tipset. Noen er *der også ...

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som tipset om bowling alltid dukker opp når noen skal på date. Er visst mange som synes det er romantisk. :laugh: 

Anonymkode: 82d50...a3f

Hadde dævva på bowlingdate - skivebom ass! Det eneste værre må jo være dansinga:fnise:

Anonymkode: bd3ef...ce3

Gjest supernova_87
Skrevet

Nå må jeg være litt krass assa, klart dere bare vet om weirde folk som går på dans, fordi dere ikke har vært der selv og opplevd at det er flotte folk som er der! :opplyser:

(Nei, jeg går ikke på dans, men har oppegående, flotte venninner som gjør det.) 

Skrevet

Jeg møtte min på tinder, så det er mulig. Ei venninne av meg er nå samboer med en av mine kollegaer, de møttes på fest hos meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...