Tomine Skrevet 4. desember 2004 #1 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg synes ofte det er tung og tett luft i leiligheten. Særlig hvis vi har laget mat, koket kaffe, brukt tørketrommelen osv. Jeg prøver å lufte skikkelig ut med åpne vinduer og dører, men nå som vinteren er her blir det jo rene igloen av det. I dag var jeg innom Elkjøp, og der så jeg de hadde luftrensere (lignet på luftfuktere). Er det noen som har erfaring med bruk av disse? Vil gjerne forhøre meg litt med dere før jeg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. desember 2004 #2 Del Skrevet 5. desember 2004 Luftrensere er kjempefint og bedrer innemiljøet betraktlig. Skulle jeg valgt ville jeg tatt en av venta sine luftrensere (er kombinert med luftfukter), her slipper du å kjøpe hepafilter å bytte ut etterhvert. Til venta sine trenger du noe bioabsorber du har litt i oppi vannet. Dette er en mye rimligere løsning for hepafilter er ganske dyrt og må byttes innimellom for å få god virkning. Jobbet sammen med flere som hadde venta hjemme og var utrolig fornøyde med den ihvertfall. Inne på vinteren blir det også fort lav luftfuktighet noe som gjør at huden blir tørr, blomster misstrives bla. Da får du det i tillegg. Finner ikke noe mer info på norsk enn det som står på elkjøp sine sider, men på engels kan du se. http://www.venta-airwasher.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #3 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg vil anbefale deg Venta luftrenser. Denne er kombinert med luft fukter. Det er helt riktig det som står i et annet innlegg her. Venta luftrenser er billigere i drift pga en bruker vann, istede for flere typer filtre. En behøver bare noen rensemidler for å gjøre den ren. Disse finnes i tre ulike størrelser avhengig av hvor stort rom den skal stå på. Disse luftfuktere/rensere renser luften, så en ikke får så mye støv som svirrer i lufte, itillegg til at den fukter, slik at luften ikke blir så tørr. Det er veldig mange gode tilbakemeldinger på denne, og selv om det finnes andre typer rensere/fuktere, så er det denne jeg på det sterkeste vil anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå