Gå til innhold

ÅNEI... mista 2 bønner i vasken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse bønnene er gal manns verk. Vi kan ikke akseptere at noen havner på ville veier. Da risikerer vi at et helt nabolag går i vasken med uforutsett trevekst og at lugubre rørleggere må tilkalles. Fortell dine venner at de har gått over streken og bør bli arrestert som bønnesvindlere i henhold til paragraf 1802-1 i straffeloven.

Din hengivne advokat Tord Bønnestengel.

14 timer siden, Z.Z skrev:

Disse bønnene er gal manns verk. Vi kan ikke akseptere at noen havner på ville veier. Da risikerer vi at et helt nabolag går i vasken med uforutsett trevekst og at lugubre rørleggere må tilkalles. Fortell dine venner at de har gått over streken og bør bli arrestert som bønnesvindlere i henhold til paragraf 1802-1 i straffeloven.

Din hengivne advokat Tord Bønnestengel.

Du kunne kanskje slippe unna problemet om du ba noen bønner til høyere makter...

Anonymkode: bc35a...a5a

• 2 måneder senere...

Annonse

På Saturday, January 14, 2017 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg!? Sorte bønner fra "Go Green". En venn av meg fra USA har lenge sagt at jeg må passe på å ikke miste bønner i vasken, for en han kjenner gjorde det og etter 14 dager vokste det opp et uvanlig digert "tre". 

Hvor mye koster besøk fra rørlegger for å fjerne bønnene? Heller det en ødelagt hus

Anonymkode: 33636...9f5

Hva for slags stoff har du fått i deg?

• 8 måneder senere...
På 14.1.2017 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg!? Sorte bønner fra "Go Green". En venn av meg fra USA har lenge sagt at jeg må passe på å ikke miste bønner i vasken, for en han kjenner gjorde det og etter 14 dager vokste det opp et uvanlig digert "tre". 

Hvor mye koster besøk fra rørlegger for å fjerne bønnene? Heller det en ødelagt hus

Anonymkode: 33636...9f5

Les fire bønnevers over åpningen til basken og håp på å bli bønnhørt.

Anonymkode: 8502b...541

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...