Riskrem Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg har laget noe av trolldeig som jeg har lyst til å male. Kjøpte akrylmaling på Clas Ohlson og begynte å male, men det ble kjempestygt fordi det la seg som et belegg utenpå trolldeigen med masse merker fra penselen. Litt vanskelig å forklare kanskje... Fikk skylt det av heldigvis. Men hva i all verden skal jeg bruke i stedet? Har googlet litt, men finner ikke helt ut av det. Vet noen av dere om maling som kan brukes på trolldeig OG som ser pent ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 14. januar 2017 #2 Del Skrevet 14. januar 2017 Maling fra panduro! De har i blanke og matte farger. Husker ikke merket, men de har i alle slags farger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2017 Takk! Fant noe på panduronettbutikken som heter hobbymaling - kanskje det kan brukes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå