Gå til innhold

Fikk dere med fottrekk til Emmaljunga mondial sittedel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fjor sommer kjøpte jeg en Emmaljunga mondial de lux i lounge grey med duo s understell. Da jeg hentet den kom den i 3 deler. Bag, understell og sittedel. Sittedelen hadde ikke fottrekk sånn som liggedelen har. Og nå som vi skal ta i bruk sittedelen lurer jeg på om den er integrert i sittedelen på noen måte? Det står på Emmaljunga sin hjemmeside at vogna inkluderer 2 fottrekk.

Anonymkode: 3908e...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke integrert. Det ene er til bagen og det andre til sportsdelen. Har dere ikke fått så si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med da jeg kjøpte i 2013 hvertfall. (Men glemte at vi hadde fått det med så det ble aldri brukt :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med fottrekk til sportsdelen ja. Bruker det sjeldent da det er ganske stivt og dårlig knapp, kjøpte i 2014

Anonymkode: 76d23...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i 2015 og fikk med men har aldri brukt, prøvde å ta det på en gang men ser virkelig ikke behovet... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det i en pose utenom? Sikkert ikke så mye man får bruk for nei, men er jo kjipt når man betaler for det. Seteryggen i bagen trodde jeg først heller ikke var der, men den metallstanga som holder bagen sammen lå oppp den i stedet for under. Om det er butikken som setter sammen her også så er det stryk fra meg...

Anonymkode: 3908e...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...