AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Hjelp! Skal i en babyshower om et par timer,men kim plutselig på at jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg. Jeg tenkte å bare gå i vanlige klær,men er dette vanlig? Jeg har aldri vært i en babyshower før. Anonymkode: 6041c...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg har pleid å ha på litt pyntet. Altså vanlig bukse og en pen topp. Eller en hverdagskjole. Anonymkode: 11e38...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2017 #3 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg har brukt å ha på meg noe "halvpent". Altså, noe hakket finere enn grilldressen fra 1987, men ikke "ut på byen"-klær. Ta på deg en bukse med en pen topp/genser/skjorte til så er du innafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 14. januar 2017 #4 Del Skrevet 14. januar 2017 Gåbort-klær. Halvpent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Del Skrevet 14. januar 2017 Tusen takk for svar 😊 Da blir det jeans og en pen overdel. Ts Anonymkode: 6041c...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå