Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Jeg og mannen min er kommet inn i en ond sirkel - kan rett og slett ikke huske sist vi hadde sex. Det er iallefall veldig lenge siden. Vi har det godt sammen på alle andre områder og når vi har lagt oss om kvelden holder vi alltid rundt hverandre. Men det skjer aldri noe mer. Ingen av oss tar iniativet. Jeg burde selvfølgelig ha gjort det selv, men jeg tør liksom ikke, samtidig som jeg føler at jeg aldri har overskudd. Vi er inne i en ond sirkel som er vanskelig å bryte. Hva gjør vi????
Icy Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 ikke syt eller klag. Neste gang dere har god tid og ligger i sengen skal du ta initiativ til å ha sex. Enten du vil eller ikke det har jeg bestemt.. Problem solved
Gjest En Annen Gjest Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Dette høres ut som en veldig ond sirkel ja. Men prøv å ta initiativet en gang, selv om du er skitnervøs for å spørre. Det verste som kan skje er vel i grunnen et nei, men da slipper du hvertfall å ligge å lure på om det blir noe i kveld. Mannen din kan ikke bli sur om du prøver å ta initiativet til sex, i så fall bør han vel hvertfall begrunne det ganske godt. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå