AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg er lei den jeg er nå og vil gjenoppfinne meg selv. Det vil si at jeg ønsker å gjøre alt på en ny måte og bli en ny person. Alt fra måten jeg kler meg på til måten jeg oppfører meg og tenker på. Jeg har tenkt lenge på dette og det er virkelig noe jeg ønsker å gjøre. Kan jo skrive litt om meg selv: De få nærmeste vennene jeg hadde har for lengst flyttet bort for å studere og jeg er den eneste som er igjen der jeg bor. Har litt kontakt med de, men dessverre ikke mye. Som person er jeg veldig innadvendt og har det vanskelig for å bli kjent med andre. Jeg sliter med psykiske problemer og tenker ofte på selvmord. Jeg har ingen hobbyer eller jobb å gå til noe som fører til at jeg som oftest bare blir hjemme. Har egentlig ingen å snakke med og føler at det er ingen som egentlig vet hvor ille jeg har det. Anonymkode: 49f17...726
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Hmm, å gjenoppfinne seg selv tror jeg blir vanskelig. Da tror jeg du må bli hjerneskadet eller noe, eller kanskje finne noen som utfører lobotomi. Når det er sagt, så skjønner jeg behovet ditt for forandring. Anonymkode: 59e92...a7e
Tibbie Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Tjah, det kan nok være godt med en forandring. Det er lettere sagt enn gjort, men det er gøy. Start med å forandre de tingene de liker. Ikke start rett på en kjip hverdag med mye trening, kun sunn mat og sånt. Da blir du demotivert og orker ikke fortsette. Utdann deg selv, invester i en nye garderobe, gode hudrenseprodukter og sminke, få en mer spennende jobb... Jeg vet ikke om dette hjelper for deg, men for meg blir jeg veldig inspirert av filmer. Jentefilmer. For eksempel Confessions of a Shopaholic. Filmen handler om hennes økonomiske problemer, men jeg blir inspirert av utséendet og karriere Lykke til! Håper det blir en forandring
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, Tibbie skrev: Tjah, det kan nok være godt med en forandring. Det er lettere sagt enn gjort, men det er gøy. Start med å forandre de tingene de liker. Ikke start rett på en kjip hverdag med mye trening, kun sunn mat og sånt. Da blir du demotivert og orker ikke fortsette. Utdann deg selv, invester i en nye garderobe, gode hudrenseprodukter og sminke, få en mer spennende jobb... Jeg vet ikke om dette hjelper for deg, men for meg blir jeg veldig inspirert av filmer. Jentefilmer. For eksempel Confessions of a Shopaholic. Filmen handler om hennes økonomiske problemer, men jeg blir inspirert av utséendet og karriere Lykke til! Håper det blir en forandring Takk! Skal definitivt invistere i nye klær og lære meg å sminke meg. Å få en jobb står også høyt på listen Noe jeg også har lyst til er å finne noen hobbyer som interesserer meg og som kanskje får meg ut av huset. Jeg ønsker og å begynne å date og kanskje til og med få en kjæreste, noe jeg aldri har hatt før. Noen som har noen tips? Anonymkode: 49f17...726
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal definitivt invistere i nye klær og lære meg å sminke meg. Å få en jobb står også høyt på listen Noe jeg også har lyst til er å finne noen hobbyer som interesserer meg og som kanskje får meg ut av huset. Jeg ønsker og å begynne å date og kanskje til og med få en kjæreste, noe jeg aldri har hatt før. Noen som har noen tips? Anonymkode: 49f17...726 Ja, begynn absolutt med enkle små steg og ta det derfra, og nyt de små stegene du tar Vær glad i deg selv, et positivt menneske for de rundt deg, og så vil kjæreste og venner komme mye lettere til deg Siden du må se mennesker i hverdagen for at noen skal hende, begynn med å finne en hobby du liker/jobb/treningstimer/andre grunner til å komme seg ut av huset i hverdagen Gjør samtidig små lette ting for utseendet, kjøp noe fint å ha på deg, smink deg enkelt men fint, og beveg deg for en fin og sunn aktiv kropp (igjen en treningstime i uken er feks ikke verst, dekker to i en ) Så begynn med små enkle grep, senere kan du avansere om du føler for det og etter hvordan ting utvikler seg Do what you can until you know better Anonymkode: 0f948...379
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, begynn absolutt med enkle små steg og ta det derfra, og nyt de små stegene du tar Vær glad i deg selv, et positivt menneske for de rundt deg, og så vil kjæreste og venner komme mye lettere til deg Siden du må se mennesker i hverdagen for at noen skal hende, begynn med å finne en hobby du liker/jobb/treningstimer/andre grunner til å komme seg ut av huset i hverdagen Gjør samtidig små lette ting for utseendet, kjøp noe fint å ha på deg, smink deg enkelt men fint, og beveg deg for en fin og sunn aktiv kropp (igjen en treningstime i uken er feks ikke verst, dekker to i en ) Så begynn med små enkle grep, senere kan du avansere om du føler for det og etter hvordan ting utvikler seg Do what you can until you know better Anonymkode: 0f948...379 Takk, fornuftig sagt. Skal prøve så godt jeg kan! Anonymkode: 49f17...726 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå