AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 De fleste av oss hater det. Det er mye styr å flytte, enten man skal leie eller kjøpe, og det koster penger! Det vil ofte oppstå frustrerende og irriterende ting når man flytter. Selv skal jeg leie, og har lagt ut annonse på hybel.no, i tillegg leter jeg selv, og det virker som jeg kommer til å finne en ok plass. Men! Jeg får så mange irrelevante henvendelser på hybel.no. Enten så gidder de ikke å lese annonsen, eller så tror de det jeg har skrevet ikke gjelder. Når jeg skriver MAKS 8000, så er det maks. Ikke 8500, ikke 9000 og i alle fall ikke 10500. Og nei, jeg vil ikke dele med en annen person som har sovealkove i stua!!! Skal vi være flere enn en, må det jo åpenbart være to soverom... Når jeg skriver at det skal være oppvaskmaskin eller mulighet for det, så betyr det oppvaskmaskin eller mulighet for det, og ikke et bittelite hybelkjøkken med en sånn tøysete hybelkomfyr, og egentlig ingen som helst plass til å lage mat. Når jeg skriver at jeg er åpen for å bo i kollektiv også, med voksne mennesker, så betyr det nettopp voksne folk (over 25) og åpenbart ikke 20-åringer som sier at det er "lov å bråke" hos dem. Og før noen angriper meg for å være kresen, så ja, det er jeg, men jeg har altså funnet flere aktuelle objekter som jeg skal se på. Anonymkode: f7d39...ee4 2
Hectine Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Skjønner godt frustrasjonen! Det jeg hater ved flytting er at såå mye av tingene mine forsvinner hver gang! Og alt er jo tatt med videre, men jeg finner det jo aldri igjen
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 14 minutter siden, Hectine skrev: Skjønner godt frustrasjonen! Det jeg hater ved flytting er at såå mye av tingene mine forsvinner hver gang! Og alt er jo tatt med videre, men jeg finner det jo aldri igjen Ja, det er tydeligvis en regel med flytting, noe må forsvinne, helt av seg selv! Jeg har det også med å begynne pakkingen systematisk, men etter hvert slenges baderomsutstyr sammen med kopper, kniver og pyntegjenstander. Alltid like gøy når man skal pakke ut. :D Anonymkode: f7d39...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå