Gå til innhold

Æ gir IKKE rabatt på ALL frukt og grønt....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er viktig å få gullrøttene til to kroner og 23 øre mindre per kilo... Det er så viktig at jeg vil anstrenge meg for å sette meg inn i ørten forskjellige rabattssytemer og kjøre et kvarter lengre, slik at jeg sparer noen øre på gullrøtter, fordi de er så innihelvettes dyre...

Hvor mye av forbruket til folk er frukt og grønt? Hvis det var 15 prosent rabatt på øl, vin, biff eller annet godt kjøtt ville jeg forstått det. Men på bananer som koster 3 kroner stykket? Er det noen noen sinne som har havnet i økonomisk uføre på grunn av at banene koster 3 kroner i steden for 2.65?

Jeg skjønner ikke at folk kan ha så små problemer i livet at de har tid til å bekymre seg over små ubetydelige pengesummer...

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, det er viktig å få gullrøttene til to kroner og 23 øre mindre per kilo... Det er så viktig at jeg vil anstrenge meg for å sette meg inn i ørten forskjellige rabattssytemer og kjøre et kvarter lengre, slik at jeg sparer noen øre på gullrøtter, fordi de er så innihelvettes dyre...

Hvor mye av forbruket til folk er frukt og grønt? Hvis det var 15 prosent rabatt på øl, vin, biff eller annet godt kjøtt ville jeg forstått det. Men på bananer som koster 3 kroner stykket? Er det noen noen sinne som har havnet i økonomisk uføre på grunn av at banene koster 3 kroner i steden for 2.65?

Jeg skjønner ikke at folk kan ha så små problemer i livet at de har tid til å bekymre seg over små ubetydelige pengesummer...

Som student som prøver å spare mest mulig på matbudsjett så bryr jeg meg veldig på at noe er satt opp med 50 øre :fnise:

Anonymkode: 2ecd8...f79

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, amativeReflection skrev:

Alle monner drar.

Mange bekker små, gjør en stor å.

De aller fleste kan med fordel øke sitt inntak av frukt og grønt, og da har pris mye å si.

Anonymkode: 79224...d0b

• Liker 1
Skrevet

Rævva 1 000

Anonymkode: 79a3c...97d

Skrevet

Så, da er det jo bedre å handle frukt & grønt på KIWI og få 15 % rabatt

Anonymkode: 21203...0f4

• Liker 2
Skrevet

Kiwi påstår de gir 15% pp frukt og grønt, men de bekter å fi meg mine 15% på de overprisede miniposene med Kims potetchios de selger!

Anonymkode: 56188...898

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, da er det jo bedre å handle frukt & grønt på KIWI og få 15 % rabatt

Anonymkode: 21203...0f4

Det kommer vel an på originalprisen.

Skrevet

Butikkene er noen sleipinger. Synes heller det kunne vært "foreldrekort", der du fikk 35% rabatt på de tre mest kjøpte barneproduktene (de du kjøper mest). Om noe er overpriset er det barnemat.

Anonymkode: d49d2...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...