AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Den minste børsten er en liner-børste, men hva i alle dager er den andre?? Den er for stiv og tykk til å bruke på øyenbryn.. Anonymkode: 10787...a6d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Sikker på at det er en eyeliner børst..? Ser mer ut som verktøy for å rengjøre et eller annet instrument. Anonymkode: 37a7d...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den minste børsten er en liner-børste, men hva i alle dager er den andre?? Den er for stiv og tykk til å bruke på øyenbryn.. Anonymkode: 10787...a6d Hvor kjøpte du denne? Hva sto det på pakken? Anonymkode: e92ce...184
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Kanskje den er til å male på falske bryn? Eller til å påføre permanent-farge på brynene med? Anonymkode: e92ce...184
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Dette er en typisk øyenbrynskost, og den har samme vinkelen på busta som på den du har Anonymkode: e92ce...184
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du denne? Hva sto det på pakken? Anonymkode: e92ce...184 Fikk den sammen med noe øyesminkegreier fra body shop, altså brow/linerset. Men den greien der hadde aldri funket på mine bryn, ihvertfall Anonymkode: 10787...a6d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Til å påføre pomade på brynene med? Anonymkode: e92ce...184
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Til å påføre pomade på brynene med? Anonymkode: e92ce...184 https://www.vita.no/anastasia-dip-brow-pomade-dark-brown " Vannfast øyenbrynsfarge som er perfekt for å skulptere, definere og skape øyenbryn som holder seg vakre hele dagen. Produktet har en klumpfri, kremete formel som glir lett på huden og fester seg raskt til brynene. Perfekt også for fet hud og fuktig klima. I tillegg til å definere øyenbrynene, kan man også benytte den som eyeliner. Husk å skru på lokket for å hindre uttørkning. Farge: Dark Brown Hvordan bruke Anastasia Dip Brow Pomade: • Fargen påføres best med den skrå kosten på Anastasia Duo Brush #12 • For å sikre at du har riktig mengde produkt på kosten, dypp børsten i pomaden og tørk av overflødig produkt på innsiden av lokket før påføring. • Påfør produktet forsiktig langs kantene på øyenbrynene til du har oppnådd ønsket fasong. • Fyll deretter i resten av brynene. • Når du har påført ønskelig mengde farge, jevn ut med kosten i motsatt ende av Duo Brush. • Fjernes med makeup-fjerner for vannfast makeup Tips: For optimalt resultat, påfør Anastasia Brow Fix Primer før du påfører farge, og avslutt med Anastasia Clear Brow Gel for å forsegle farge og fasongen på øyenbrynene. " Anonymkode: e92ce...184
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Til å påføre pomade på brynene med? Anonymkode: e92ce...184 Den er veeldig stiv, for stiv til det... Men det er vel det som er meningen, selv om de har bommet litt. Anonymkode: 10787...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 Slike koster som følger med produkter er ytterst sjelden gode, er min erfaring. Den er nok ment til å brukes til å sminke øyenbryn, men jeg ville heller anskaffet en kost av bedre kvalitet! Anonymkode: f159c...153
Gjest Margit Spat Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har en akkurat maken kost som fulgte med et øyenbryn-sett fra Body Shop for 100 år siden. Fungerer ikke for meg, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå