Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lenge hatt rugsprø knekkebrød, men begynt å bli litt lei. Mange av de jeg har  prøvd og falt i smak er det kunn8-9 stk i pakken, til ca 50 kr Prøvde Ryvita helkorn i dag som ikke var  annet en tørt og smakløst. 

Har noen en anbefaling?

Endret av Cecilie82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil at kalorinivået skal være lavt: wasa delikatess sesam (35 kcal pr skive) Leksandsknekke bruker og å ha lavt kaloriinnhold mener jeg å huske og smaker bedre enn wasa delikatess etter min mening.

For smak: wasa sesam og havsalt (60 kcal pr skive).

Anonymkode: fd171...38f

Skrevet

Husman knekkebrød er et av de beste, sunneste og rimeligste. Dobbeltpakning er svært rimelig på KIWI :)

Anonymkode: b1694...3dd

• Liker 2
Skrevet

TOP_RugSpr%C3%B8-webannonse-wasa.no-605x

Jeg rullerer mellom disse :)

Skrevet

Jeg synes Rugsprø er digg, og spiser det eller Sesam Delikatess når jeg ikke spiser Husman. 

Leksand smaker som Husman og koster dobbelt så mye. Ryvita smaker høvelspon.

Du må bare prøve deg fram til du finner noe som er akseptabelt på smak og pris. Eller droppe knekkebrød.

Skrevet

Jeg også liker Rugsprø. :)

Skrevet

Når jeg spiser kjøpte knekkebrød er det som regel Fiber Balance eller Rugsprø. De du har prøvd som koster ca. 50 kr, jeg antar det er ulike varianter med en del frø? I så fall, har du vurdert å prøve å bake selv? Det er ikke veldig vanskelig eller tidkrevende :)

Skrevet

Fiber balance, uten tvil :)

Anonymkode: 4a811...b28

Skrevet

Oransje ryvita syns jeg er best. :)

Anonymkode: 81ade...ee3

Gjest earlgrey
Skrevet

Synes vanlig wasa havreknekkebrød er best, passer studentbudsjett og har ca 65 kcal :) ellers er kornmo sine hjemmelagde veeeeldig gode, men dyrere og noe mer kalorier (90). Kjøper den nesten bare til helga/når jeg har besøk osv :) 

Skrevet

Baker selv. Lager jo omtrent seg selv. Koster bare noen få kroner for store mengder. Er sunt og kalorifattig. Og smaker fantastisk. 

Anonymkode: 597cf...d77

Skrevet

Siden du nevner rugsprø og ryvita antar jeg at du er ute etter knekkerbrød med lite kalorier.

Fiberrik fra sætre har lite kalorier

Anonymkode: 546f6...414

Skrevet

Jeg liker Husman og Leksands normalstekte av kjøpeknekkebrød, men de beste lager du selv. Fort gjort og ikke noe dyrere enn å kjøpe.

Anonymkode: 11834...dea

Skrevet

Jeg varierer mellom Rugsprø og Fiberrik, synes disse er de beste.

Anonymkode: 61e22...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...