Gå til innhold

Grr! Må bare få ut litt gruff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ned fra 77 til 70 kg, og spiser gj.snittlig 12-1500 kcal/daglig. Det går saaaaaakte nedover, og jeg føler virkelig at jeg må slite for hvert gram. I går var vi på kino, og jeg unnet meg litt popkorn, og spiste med det ca 2000 kcal i går. Veier meg i dag, og......har gått opp 300 gram. :( Utrolig kjipt at man skal slite så sinnsykt for å gå ned, så er det én dag med litt mer enn vanlig, og så fyker man opp flere hundre gram med en gang. 

Jeg vet jo at det går opp og ned, men jeg henger meg likevel opp i det tallet på vekta. Burde slutte å veie meg på lørdager, for det legger virkelig en demper på dagen når vekta peker feil vei.

Takk for at jeg fikk syte og klage litt! Neste uke blir forhåpentligvis bedre! 

Anonymkode: d4f8d...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du tror du har gått opp 300 gram i fett over natta? Kjære deg da, det er mye salt i popcorn som da binder vann. Du har 300 gram ekstra vann. Du bør uansett slutte å veie deg hver dag. Vei deg til samme tid i syklusen hver mnd. 

Anonymkode: e5a9f...cd9

Skrevet

Jeg er litt usikker på om du er ute etter råd eller bare vil få ut frustrasjonen din et sted..

Men det jeg lurer på er hva du ellers spiser? Siden du sier at du virkelig må slite for hvert eneste gram (noe som må være slitsomt). Og trener du?

Ikke vei det så altfor ofte :) ha en veiedag i uka, men kanskje en annen dag?

Skrevet

Ts her: Jeg vet at jeg ikke har gått opp 300 gram fett over natta, så dette var kun for å få ut litt gruff! :) Jeg vet at vektnedgang går i rykk og napp, og at det tar tid, men jeg henger meg som sagt likevel opp i det tallet på vekta, selv om jeg er klar over at det kan være vann osv. 

@saltyliquorice Jeg spiser vanlig mat, men i slike mengder at jeg ikke overstiger det gitte antall kalorier per dag. Jeg velger selvsagt helst mat som metter lenge, og som fyller godt opp i magen, men det er klart at når man er vant til å spise sikkert 2500 kcal daglig, og nå spiser mye mindre, så blir man sulten innimellom, og det føles jo slitsomt. :) Men takk for innspill!  (var mest for å få ut litt gruff dette innlegget)

Skrevet

Ts igjen: Jeg trener også ja, ca. 3 dager i uka med kondisjonstrening og ellers gåturer. 

Skrevet

Jeg skjønner deg så godt. Jeg har en fast veiedag i uka, men klarer ikke la vær å veie meg oftere. Hvis vekta da er den samme som sist eller høyere blir jeg så skuffa. Føler det tar lang tid å gå ned noen få hundre gram. Ikke gi opp!

Anonymkode: c8ef0...1c8

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen: Jeg trener også ja, ca. 3 dager i uka med kondisjonstrening og ellers gåturer. 

Skjønner :) jeg tenkte bare sånn i forhold til proteiner. Det kan være greit å få i seg nok, spesielt hvis man skal ned i vekt med en "lavkaloridiett". Hvis ikke så kan det tære på muskelmassen. 

Skrevet

Du har fortsatt ingen grunn til å kalle opp folk for det. At det eventuelt ikke fungerer så kan ikke det gå utover andre.

Anonymkode: 93c03...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...