Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom tilbake på jorda, bare si nei. Du tror kanskje at hele verden stopper opp hvis du gjør det, men sannheten er at denne personen sikkert kommer over det ganske raskt. Verden går videre, selv om dette skoleballet kan virke som verdens viktigste sak akkurat nå. 

Hvorfor tok du deg betenkningstid? Du burde bare sagt nei med en gang. 

"Hei, skal vi dra på ballet sammen?"

"Nei takk, men takk som spør."

"Neivel ikke vits å dra når du sier nei."

"Det er ikke mitt problem, ha det bra."

Tada.

Anonymkode: dbd05...228

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 14.1.2017 den 11.29, AnonymBruker skrev:

k

Endret av AnSP01
gh
Skrevet
6 timer siden, AnSP01 skrev:

Ja, jeg skjønner og sånt. Men vennene mine sier sånn at det ikke skader å danse med han? Hva skal jeg si til det? Jeg sier jo at jg vet at det ikke skader, men det skader ikke å få et nei heller liksom. Også kommer de argumentene om at han har likt meg lenge osv.. :/

Da kan vennene dine gå og danse med ham selv.

Anonymkode: dbd05...228

Skrevet
10 timer siden, AnSP01 skrev:

Ja, jeg skjønner og sånt. Men vennene mine sier sånn at det ikke skader å danse med han? Hva skal jeg si til det? Jeg sier jo at jg vet at det ikke skader, men det skader ikke å få et nei heller liksom. Også kommer de argumentene om at han har likt meg lenge osv.. :/

Hvis du ikke vil, så vil du ikke. Det er ikke noe vits i å danse med han for å være "snill", hvis det kan gi han falske forhåpninger. Han burde uansett respektere at du har sagt nei! (Hvis du har sagt nei ennå, da.)

Skrevet

Det snilleste du kan gjøre med ham, er å si nei. Går du med ham for å være grei, får han falske forhåpninger, og da blir det bare enda verre for dere begge.

Anonymkode: 3feea...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...