Hjertefisk Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg lurer altså på hva slags type krølltang jeg skal investere i dersom jeg ønsker bølger i håret ala vedlagte bilder. Burde jeg investere i krøllstav eller noe annet? Og hva slags merker anbefaler dere? http://ajyj1279j222vkyglxq8h9ms.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/06/download-111.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ad/a9/5a/ada95a9ddeaab6281c789d8359f959fd.jpghttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/30/7e/47/307e473cfce4b77c59d8b3ee8959adeb.jpg Har brukt krølltang før, men krøllene faller alltid fra hverandre i løpet av noen timer. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få de til å holde lengre? Må sies at jeg har brukt en billig krølltang. Har det noe å si? Har også relativt brusete hår. De få gangene jeg har forsøkt å lage bølger i håret så har jeg slettet håret først med glattetang. Virker som om det bare blir håpløst å få til noe krøll i slettet hår? Kom gjerne med tips!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Jeg bruker mast vol 2 fra makestyle.no for å få sånne krøller/bølger Med billigere krøllstaver har krøllene bare falt fra nesten med en gang, men ikke med denne. Litt stiv i prisen, men veldig god kvalitet. Jeg har også berusete hår og retter det alltid før jeg krøller. Går helt fint, tar bare veldig lang tid. For å få de til å sitte enda bedre bør du bruke en del hårspray. Anonymkode: 6c03a...f84
LeilaS Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker mast vol 2 fra makestyle.no for å få sånne krøller/bølger Med billigere krøllstaver har krøllene bare falt fra nesten med en gang, men ikke med denne. Litt stiv i prisen, men veldig god kvalitet. Jeg har også berusete hår og retter det alltid før jeg krøller. Går helt fint, tar bare veldig lang tid. For å få de til å sitte enda bedre bør du bruke en del hårspray. Anonymkode: 6c03a...f84 Signerer denne. Billige krøllstaver er bare noe drit og får ikke like fine krøller med de som med mast vol 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, Hypnosee skrev: Har brukt krølltang før, men krøllene faller alltid fra hverandre i løpet av noen timer. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få de til å holde lengre? Må sies at jeg har brukt en billig krølltang. Har det noe å si? Har også relativt brusete hår. De få gangene jeg har forsøkt å lage bølger i håret så har jeg slettet håret først med glattetang. Virker som om det bare blir håpløst å få til noe krøll i slettet hår? Kom gjerne med tips! Prep håret. Jeg bruker ulike produkter fra gang til gang, avhengig av hvordan det skal styles, spray, skum, pudder, vått hår, tørt hår... Det gjør at håret ikke er så glatt, og lettere lar seg forme. Når du har krøllet en del setter du en klype på "krøllen" og lar håret kjøle seg ned. Når det er ferdig krøllet tar du ut krøllene og sprayer med hårspray med lett hold per krøll. Drar fingrene gjennom det og former håret slik du vil ha det, før du sprayer over med setting spray. Anonymkode: 8df2c...e4b 1
Joia Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 De bølgene der klarer du font reprodusere med en vanlig rettetang. Eventuelt tvinne håret i store løkker og ladet tørke/sove med. google/youtube fremgangsmåte. Waves/loose curls osv.
Pinecone Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Billige krøllstaver kan være vel så gode. Jeg betalte kun 160kr for min og krøllene mine holder helt til jeg vasker håret igjen. Bruker ingen produkter i håret utenom shampoo og balsam. For å få slike løse krøller så krøller jeg håret i 2-3 sekund istedenfor 10sek som jeg gjør for fastere krøller. Min er kjøpt på matbutikk i USA.
Hjertefisk Skrevet 16. januar 2017 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2017 Tusen takk for alle råd. Har gått til innkjøp av Mast vol 2. Veldig spent!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Tror det er mer hårtypen din og hvilke produkter du bruker i håret som utjgør en forskjell, enn det er verktøyet. Anonymkode: f765f...b5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå