Baby Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Har brukt en lipgloss fra CD som heter Dior Addict Ultra gloss farge 483 a taste of strawberry. Nå ser jeg at denne ikke er å få kjøpt lenger. Noen som har noe å anbefale? Fargen er en mellomting av gamelrosa og lilla vil jeg si.
Champagne Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Lancome Juicy Tubes finnes i utallige farger og er helt fantastiske spør du meg! Lukter godt og sitter lenge på leppene.
Melon Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Kanskje Guerlain KissKiss lipgloss nr.65 kan være noe for deg?
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Lancome Juicy Tubes finnes i utallige farger og er helt fantastiske spør du meg! Lukter godt og sitter lenge på leppene. Liker juicy tubes veldig godt, men har disse farge..? Har to forskjellige, en i knallrosa og en lilla-aktig. Bare sistnevnte gir bittelitt farge. Men blanke lepper får man Loreal glam shine har også mange fine farger. Guerlain liker jeg ikke spesielt godt, tubene er også elendige.
Champagne Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Liker juicy tubes veldig godt, men har disse farge..? Har to forskjellige, en i knallrosa og en lilla-aktig. Bare sistnevnte gir bittelitt farge. Men blanke lepper får man Loreal glam shine har også mange fine farger. Guerlain liker jeg ikke spesielt godt, tubene er også elendige. De finnes i mange farger som virkelig gir farge også! Jeg har en i bringebærrød med glitter i, den bruker jeg på byen og er rålekker! Den gir god farge!!
Morea Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Dersom du har mulighet til å få tak i Stila eller Mac sine gloss synes jeg de er veldig gode.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Her har de jo glossen din: http://secure.strawberrynet.com/makeup.asp...t;&LineId=3139# Skynd deg å bestille
Baby Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2004 Her har de jo glossen din: http://secure.strawberrynet.com/makeup.asp...t;&LineId=3139# Skynd deg å bestille Næh?? Hvordan fant du den a? Var inne der å så etter den jeg! Tusen takk! Skylder på vedvarende ammetåke jeg
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Næh?? Hvordan fant du den a? Var inne der å så etter den jeg! Tusen takk! Skylder på vedvarende ammetåke jeg Den er nr to fra toppen i linken, i fall du lurte på det også.. Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå