AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Onkel ligner skikkelig på Rune Rudberg. Når han er på byen, hender det at folk faktisk tror det er han Noen ganger spiller han bare med. Damer vil ha autograf og en gang ville en han skulle signere puppen hennes. Morsomt Venninnen min ligner veldig på hun Bar Refaeli. Eksen til Leonardo. Kjenner du noen som ligner på en kjendis? Anonymkode: e8b91...e54
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 En jeg kjenner ligner på Atle Antonsen. Ei dame som jobber på en interiør butikk her hvor jeg bor, ligner på Celine Dion. Jeg måtte bare kommentere det en dag jeg var innom. Hun lo litt og sa at det var flere som hadde sagt det samme til henne. Jeg ligner på Celina Midelfart. Anonymkode: 7c6a5...69d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Onkel ligner skikkelig på Rune Rudberg. Når han er på byen, hender det at folk faktisk tror det er han Noen ganger spiller han bare med. Damer vil ha autograf og en gang ville en han skulle signere puppen hennes. Morsomt Venninnen min ligner veldig på hun Bar Refaeli. Eksen til Leonardo. Kjenner du noen som ligner på en kjendis? Anonymkode: e8b91...e54 Hva er dette med kjendiser for tiden? Hvorfor får de så mye oppmerksomhet? Ja, jeg kjenner definitivt mange som kan ligne på en kjendis, men hvor interessant en kjendis er kommer jo an på interessen til folk. Det står mye om kjendiser her for tiden, det og samlivsbrudd. De er mennesker de også. Du må gjerne interessere deg for det og ønske å være en selv, men ingen her går den veien altså. Kameraten min ligner på Leonardo, men interessen min stopper der. Anonymkode: a238f...e38
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette med kjendiser for tiden? Hvorfor får de så mye oppmerksomhet? Ja, jeg kjenner definitivt mange som kan ligne på en kjendis, men hvor interessant en kjendis er kommer jo an på interessen til folk. Det står mye om kjendiser her for tiden, det og samlivsbrudd. De er mennesker de også. Du må gjerne interessere deg for det og ønske å være en selv, men ingen her går den veien altså. Kameraten min ligner på Leonardo, men interessen min stopper der. Anonymkode: a238f...e38 Skjønner ikke helt vitsen med den kommentaren. Er du lei av å lese om kjendiser, så trenger du ikke å klikke deg inn i tråden Jeg ønsker ikke å være en kjendis. Det er ikke det tråden handler om. Anonymkode: e8b91...e54 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 1. Ligner på Cameron Diaz 2. Ligner på Reese Witherspoon 3. Ligner på Emma Watson 4. Ligner på Audrey Hepburn Anonymkode: 8d6cc...167
Gjest Rose11 Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 En venninne ligner veldig på Amy Adams
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Bestevenninna mi er veldig lik Khloé kardashian. Både i utseende og personlighet Anonymkode: 8502d...1b4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Jeg ligner visst på ei dame i Greys Anathomy i følge ei dame, unnskyld skrivemåten - for jeg DRITER i den serien og hakke peiling på hvem som spiller der Men hun venninna mi må bare påpeke det hele tia, åh du er så lik hun derre.... jeg bare åh whatever......... Anonymkode: 234d0...6df
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bestevenninna mi er veldig lik Khloé kardashian. Både i utseende og personlighet Anonymkode: 8502d...1b4 Khloe før eller etter? Anonymkode: e8b91...e54
Nikolineee Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 Har en kompis som er veldig lik robbie williams 😊
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Venninne som er prikk lik Mila Kunis. Hun er veldig pen. Sjalu Fetteren min er lik fotballspilleren Messi. Anonymkode: 8f78f...4b4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 Jeg hører veldig ofte at jeg ligner på Julia Roberts. Kjenner en som er lik til Leonardo Dicaprio, og ei som ligner Katie Holmes. Anonymkode: 66774...fd2
Spiteful Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 En jente på trinnet ligner veldig på Emma Watson. En gutt på trinnet ligner på rn mannlig versjon av Emma watson. Eller syns jeg onkelen min der ut som Barach Obama, bare bare hvitt hår og ls hus istedenfor svart hår og mørk hud
Gjest Axl Rose Skrevet 14. januar 2017 #14 Skrevet 14. januar 2017 Ja jeg. Eller kjendis og kjendis. Mer en figur i en spillserie eller er jo på en måte kjendis det også😝 Jeg ligner Bigboss (snake) i metal gear spillene. Ei venninne av meg (sier ikke om det er ff eller vanlig venninne) ligner på Kristen Stewart.
Gjest Axl Rose Skrevet 14. januar 2017 #15 Skrevet 14. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Onkel ligner skikkelig på Rune Rudberg. Når han er på byen, hender det at folk faktisk tror det er han Noen ganger spiller han bare med. Damer vil ha autograf og en gang ville en han skulle signere puppen hennes. Morsomt Venninnen min ligner veldig på hun Bar Refaeli. Eksen til Leonardo. Kjenner du noen som ligner på en kjendis? Anonymkode: e8b91...e54 Hva er det med kvinnfolk som skal ha puppen signert? Har de så en trang etter å vise puppene😂
Hulderen Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Før fikk jeg ofte høre at jeg lignet på Märta Louise. Det var mens hun hadde kort hår.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Min samboer ligner veldig på James Spader fra The Blacklist.
ElectricScum Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Min samboer ligner veldig på James Spader fra The Blacklist. Oooh, James Spader. En sjeldent vellykket kombinasjon av klysete og kjekk på samme tid. Hadde crush på han da jeg var fjortis.
Z.Z Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 Jeg så Frode Fjærland på byen. Det var stort, selv om jeg skallet ham ned direkte. Det gikk greit til slutt.
Gjest canacas Skrevet 15. januar 2017 #20 Skrevet 15. januar 2017 16 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Min samboer ligner veldig på James Spader fra The Blacklist. Digger James Spader!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå