AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Noen som har gode tips til tørt hår? Anonymkode: adf7d...147
tånegla Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Ta litt vann i det? Jeg har selv tørt hår- Kurer 1 gang i uka, men det som gir best effekt på mitt hår er faktisk å klemme i balsam etter jeg har dusja og tørket det og la det være i. Frotterer, og føner aldri. Bare klammer ut vannet med håndkle. Har brukt lang tid på å finne rette hårprodukter, tror jeg har gått gjennom alle frisørprodukter, men det som funker best på meg er faktisk e´lvital som jeg kjøper på coopen.
Hjertefisk Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Henger meg på denne tråden, for jeg trenger også tips! Eneste jeg selv har funnet ut av er å investere i en bra hårkur. Noen koster jo flesk, men de er verdt det. Bruker hårkur 1-2 ganger i uka. Det andre som har funket på meg er å bruke minicolor jevnlig. Får en liten nyanse mørkere hår, men så blir det også glattere, mer glansfullt også funker det (som frisøren sa) som en skikkelig god hårkur. Også må man jo selvfølgelig bruke varmebeskyttele hver gang man glatter og føner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå