AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Det er jo godt kjent at feminister ikke kritiserer islam eller islamisme. Jeg tror det gjerne er fordi de har så mye til felles. Samme fiender og samme holdninger. Anonymkode: 7f141...397 2
Leavemealone Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Takk for denne videoen. Den forklarer mye av det jeg har lurt på angående sosialister og feminister sitt ønske om å åpne grensene.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Åh, herregud! Tror jeg må gi opp hele KG snart. Det blir bare verre og verre! Anonymkode: 8dcf2...621 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo godt kjent at feminister ikke kritiserer islam eller islamisme. Jeg tror det gjerne er fordi de har så mye til felles. Samme fiender og samme holdninger. Anonymkode: 7f141...397 Hvorfor har ekstrem-islamister så mye til felles med høyre-ekstremistene? Ingen av de har lyst til at kvinner skal heve seg, ingen har lyst til at folk skal mene det de mener, og alle er glad i propaganda Anonymkode: 9f67e...259 2
herzeleid Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Er vell ikke det at de nødvendigvis har så mye til felles, men heller at begge er mer eller mindre radikale og, i våre samfunn, små grupper som ofte er eksponenter for ekstreme meninger der de prøver å påtvinge andre sitt styre. Berøringsangsten mange feminister virker å ha ovenfor innvandrere, og særlig muslimer, tror jeg kommer av at de gjerne selv er plantet godt ute på venstresiden og i stor grad, bevisst eller ubevisst, følger multikulturalisme som ideologi. Dermed sitter mange feminister igjen med to ideologiske overbevisninger som kolliderer eller går på bekostning av hverandre, og slik skapes de tilsynelatende selvmotsigelsene disse menneskene etterhvert har blitt så kjent for.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har ekstrem-islamister så mye til felles med høyre-ekstremistene? Ingen av de har lyst til at kvinner skal heve seg, ingen har lyst til at folk skal mene det de mener, og alle er glad i propaganda Anonymkode: 9f67e...259 Nå har vel såkalt "høyere-ekstreme" mange kvinnelige ledere. Her i Norge er det jo utelukkende kvinner som er ledere for bevegelsen, Siv Jensen, Hege Storhaug og Listhaug. De har Le Pen i Frankrike. Anonymkode: 7f141...397
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har vel såkalt "høyere-ekstreme" mange kvinnelige ledere. Her i Norge er det jo utelukkende kvinner som er ledere for bevegelsen, Siv Jensen, Hege Storhaug og Listhaug. De har Le Pen i Frankrike. Anonymkode: 7f141...397 Og Listhaug bør få være med! Man glemmer lett at hele høyresiden er godt befolket med damer, fordi de kjerringene på venstresiden klager og skriker og krangler så mye. Likevel...jeg tror tvilsomt at islamistene er så veldig begeistret for feministene. Og kanskje ikke motsatt en gang. Er mer en berøringsangst, som @herzeleid skriver om. Anonymkode: b7893...58d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har vel såkalt "høyere-ekstreme" mange kvinnelige ledere. Her i Norge er det jo utelukkende kvinner som er ledere for bevegelsen, Siv Jensen, Hege Storhaug og Listhaug. De har Le Pen i Frankrike. Anonymkode: 7f141...397 Beklager. Så at du hadde skrevet Listhaug, akkurat da jeg postet. Men du finner uansett kvinnelige ledere og forbilder på hele den borgerlige siden, langt ut mot ytterste høyre, og i vel så stor grad som på venstresiden som tradisjonelt har vært godt befolket med menn. Anonymkode: b7893...58d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 På 14.1.2017 den 10.19, AnonymBruker skrev: Åh, herregud! Tror jeg må gi opp hele KG snart. Det blir bare verre og verre! Anonymkode: 8dcf2...621 Enig. Det er bare tragisk å logge seg inn her. Anonymkode: 7f6be...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå