AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 En gang dro jeg for å få lært meg noe på en slags messe. Han som holder messen preiker om mirakler, manifesteringer og annet skvip. Til slutt dro jeg for jeg orket ikke høre på det. Tror dere han er høyreekstrem? Dette spør jeg om etter at Breivik begynte med at han også driver med et manifest. Altså, hallo i luken. Hvor tar folk det i fra? Nå er det to stykker som driver med et manifest eller hva de nå kaller det, og jeg skjønner ikke hvorfor en fremmed gidder å lære bort alt dette på en messe? Manifesteringer? Det er året før Breivik velger å ta livet av mange folk. Det er ikke ABB altså, men jeg ble helt satt ut i ettertid. Kanskje det bare var tilfeldig. Anonymkode: 4504f...23c 1
tannfortunge Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Breivik har ikke enerett på ordet 'manifest'. manifest I manifest n3 (av II manifest) offentlig erklæring, programerklæring, opprop det kommunistiske manifest manifest II manifest a2 (lat. manifestus 'håndgripelig, åpenbar') åpenbar, klar, tydelig en manifest sannhet / manifeste nevrotiske trekk http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=manifest&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 14 minutter siden, tannfortunge skrev: Breivik har ikke enerett på ordet 'manifest'. manifest I manifest n3 (av II manifest) offentlig erklæring, programerklæring, opprop det kommunistiske manifest manifest II manifest a2 (lat. manifestus 'håndgripelig, åpenbar') åpenbar, klar, tydelig en manifest sannhet / manifeste nevrotiske trekk http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=manifest&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Nei selvklart ikke. Anonymkode: 4504f...23c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei selvklart ikke. Anonymkode: 4504f...23c Ring Mental Helses hjelpetelefon, nummeret er 116 123 Alle disse trådene du starter får det til å fremstå som om du er i en psykose. Anonymkode: 481d7...7e4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 At Breivik har skrevet et "manifest" (kommunistiske manifest), har sprengt en en bombe og gjør Hitler-hilsen, illustrerer bare det jeg har mistenkt helt siden jeg var på mitt første møte i humanistforeningen, nemlig at kommunismen, nazismen og Islam er tre sider av samme sak! Anonymkode: 28618...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå