AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Hei! Går rett på sak og trenger supre tips til å komme meg over ex-kjæreste. Det skulle vært så enkelt og jeg hadde selv rådet mine venninner til å drite og dra i denne personen etter x antall ganger han har vært utro og behandlet meg så dårlig. Jeg vil ikke tilbake til det forholdet, men må være ærlig og si at tanken på at det virker som at han ikke bryr seg, er det verste. I følge min ex, begynte jeg å bli gærn. Can you blame me? Virkelig?? Noen som har vært i en liknende situasjon og kommet seg over sånt tull? Anonymkode: c422e...488
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Ja, dumpa idioten og skjønte at han drev med psykisk mishandling. Uansett om jeg hadde hatt femti diagnoser er det umodent å si slikt som eksen din gjør. Bare idioter som driver på slik. Anonymkode: 9877f...9ce
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dumpa idioten og skjønte at han drev med psykisk mishandling. Uansett om jeg hadde hatt femti diagnoser er det umodent å si slikt som eksen din gjør. Bare idioter som driver på slik. Anonymkode: 9877f...9ce Godt gjort! Skulle vært den som dumpet selv, kanskje jeg hadde taklet det lettere Anonymkode: c422e...488
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Det er vel noe med at stoltheten din er såret også. Det føles så uverdig å ikke være den som går, når han har vært utro. Slik ville jeg følt det i alle fall. Du kan tenke at, ja, nå har jeg vært svak, og jeg har ikke helt kjent min verdi. Men neste gang, i møte med en annen mann, vil jeg gjøre det annerledes. Vil ikke finne meg i dårlig behandling, og jeg vil vise meg sterk. Så tenk at den versjonen du har vært overfor eksen, ikke virkelig er deg. Nå skal du være den virkelige utgaven av deg selv, en kvinne som bare vil bruke tid på en mann som vet å verdsette og respektere deg. Anonymkode: d1a54...819
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå skal du være den virkelige utgaven av deg selv, en kvinne som bare vil bruke tid på en mann som vet å verdsette og respektere deg. Anonymkode: d1a54...819 Og i det perspektivet blir eksen uinteressant, skulle jeg si. Anonymkode: d1a54...819
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel noe med at stoltheten din er såret også. Det føles så uverdig å ikke være den som går, når han har vært utro. Slik ville jeg følt det i alle fall. Du kan tenke at, ja, nå har jeg vært svak, og jeg har ikke helt kjent min verdi. Men neste gang, i møte med en annen mann, vil jeg gjøre det annerledes. Vil ikke finne meg i dårlig behandling, og jeg vil vise meg sterk. Så tenk at den versjonen du har vært overfor eksen, ikke virkelig er deg. Nå skal du være den virkelige utgaven av deg selv, en kvinne som bare vil bruke tid på en mann som vet å verdsette og respektere deg. Anonymkode: d1a54...819 Det er nok det som plager meg mye, at han ikke fortjente å få nye sjanser gang på gang. Skal ta det med videre! Takk for svar Anonymkode: c422e...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå