Ciara Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Samboeren min har en overraskelse til meg. Han sier han har en overraskelse som jeg vil få vite om når vi er på storbyferie på nyåret. Ganske dårlig gjort å si, for jeg blir jo sprekkeferdig av nysgjerrighet! Men veldig morsomt også da. Det er ikke helt likt ham å få sånne påfunn. *Ciara lurer på hva det er*... Hva ville dere trodd det var? Håpløst spørsmål kanskje...
Samantha Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Kor lenge har dokke vore ilag? Kanskje han har tenkt til å fri?!
Tigi Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje han har tenkt å fri! Det gjorde nemlig min samboer i går. Overraskende, romantisk og vakkert! Masse masse levende lys, røde roser, champagne og en nydelig diamantring i hvitt gull.
Maxine Grey Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Bare et spørsmål... hvor skal dere hen? PS Tror jeg ville ha investert i noe lite og lekkert....
Maxine Grey Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje han har tenkt å fri! Det gjorde nemlig min samboer i går. Overraskende, romantisk og vakkert! Masse masse levende lys, røde roser, champagne og en nydelig diamantring i hvitt gull. GRATTIS! (regner med du sa ja..?
Ciara Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2004 IIIIK! Hehe! Må innrømme at jeg tenkte noe sånt selv, men så er jeg redd for å gå rundt å håpe på det i tilfelle det er noe annet... Vi har vært sammen i snart fem år. Og vi skal til Roma, som jo visst er veldig romantisk. Har aldri vært der før, men kjæresten min har vært der og sier det er romantisk selv... Kanskje noe lite og lekkert ikke er dumt, nei... men som sagt, jeg vil jo ikke bli skuffet her. Må prøve å jekke meg ned litt GRATULERER TIGI! Så utrolig koselig! Kan du ikke fortelle litt mer detaljert da? Elsker sånne koselige historier Ciara
Tigi Skrevet 4. desember 2004 #7 Skrevet 4. desember 2004 Jeg svarte selvsagt ja, ingen tvil! Jeg vil ikke kuppe tråden din Ciara, men det ser jo ut som et frieri er meget sannsynlig da, gled deg! Vel, jeg kom fredagstrøtt inn dørene etter å ha gått hjem i lett regnvær. Der satt min kjære å smilte i lyset fra en enorm mengde telys. Han sa så mye fint til meg -ting jeg ikke klarer å huske idag- jeg hadde allerede skjønt hva dette ville resultere i og blitt tåkete i hodet... jeg fikk en nydelig ring helt etter min smak og lange røde roser. Vi skålte i champagne og var tvers gjennom lykkelige. Deretter pyntet vi oss fint og gikk for å spise på byens beste restaurant. Dagens siste overraskelse fikk jeg før desserten -han har bestilt storbyferie til nyttårshelgen! Frieriet var klarert med min far en time tidligere, og han hadde tenkt på det en hel stund.
Gjest lmari Skrevet 4. desember 2004 #8 Skrevet 4. desember 2004 Så flott frieri, gratulerer så mye!! Blir det bryllup i nærmeste framtid så får vi kanskje følge forberedelsene også? Må innrømme at det var frieri som slo meg også, Ciara. Men så begynte jeg å tenke på at han kanskje ikke ville hintet om det hvis det var frieri? Du kjenner han best, så du vet om han holder hemmeligheter eller ikke. Men mange gutter jeg kjenner er veldig opptatt av at frieriet skal være en overraskelse, så de hinter ikke det minste. Det beste er kanskje å tenke at det IKKE er et frieri, så blir du i hvert fall ikke skuffet?
~Viva~ Skrevet 4. desember 2004 #9 Skrevet 4. desember 2004 Du gjør nok lurt i å ikke forvente noe. Uansett hva han har planlagt så er det helt sikkert noe fint noe som det tydeligvis ligger litt tanke bak, og da er det jo synd om du skulle bli skuffet fordi det ikke var det du forventet... Men jeg satser og pengene mine på at det er en ring i sikte... Hva ellers skulle det være? You'll let us know, right?
Ciara Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2004 Så utrolig nydelig, Tigi! Det høres ut som en fantastisk mann du har fått deg! All lykke til dere! Etter det jeg kjenner sambo så blir han veldig ivrig når han har overraskelser i vente Han klarer aldri å holde seg fra å hinte om at noe er på gang! Men vanligvis har jeg alltid klart å lirke noe ut av ham - han har ikke sagt det, men gitt en pekepinn eller to. Og nå vil han ikke si noe i det hele tatt! Han er veldig hemmelighetsfull om hele greia. I tillegg sa han dette her første gang for flere uker siden, og altså i utrolig god tid før Roma-tur... Merkelig. Men jeg er enig med dere, jeg skal prøve å holde forventningene nede her... Selv om det er vanskelig Og jeg skal selvfølgelig huske å si hva det var! Jaja, nå vet jeg hva jeg kommer til å drømme om i natt, i hvert fall...
Gjest engjest Skrevet 4. desember 2004 #11 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje han har tenkt å fri! Det gjorde nemlig min samboer i går. Overraskende, romantisk og vakkert! Masse masse levende lys, røde roser, champagne og en nydelig diamantring i hvitt gull. Hei! Gratulerer!! =) =) =) All lykke! =) Klem
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #12 Skrevet 7. desember 2004 Det første som slo meg var at han planlegger et frieri
Ciara Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2004 *må ikke bli skuffet, Ciara, må ikke bli skuffet* :oops: :-?
Gjest dang Skrevet 7. desember 2004 #14 Skrevet 7. desember 2004 Tror nok du kommer til å bli kjempe lykkelig eller veldig skuffet under turen..frir han..vel..nice..kommer han ikke til å fri, kommer du til å bli sur og deppet..virker som du allerede har kjepe store forventninger.
Ciara Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2004 Nei, jeg kommer ikke til å bli sur og deppa om han ikke frir. Det er en kjerne av realisme her, skjønner du Dessuten kan man da virkelig ikke bli sur og deppa når man skal til Roma og kjæresten har planlagt overraskelse!
Gjest dang Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 tror nok du blir skuffet..der du sitter til middagsbord...på en liten cafe, og han drar frem et flaxlodd og sier at han vant 5000 kr. Og skal bruke dem på fotballtur til england ..men nå virker det jo som han skal "pop" the big Question..
Linselus Skrevet 8. desember 2004 #17 Skrevet 8. desember 2004 tror nok du blir skuffet..der du sitter til middagsbord...på en liten cafe' date=' og han drar frem et flaxlodd og sier at han vant 5000 kr. Og skal bruke dem på fotballtur til england ..men nå virker det jo som han skal "pop" the big Question..[/quote'] Mulig jeg er fryktelig dårlig på mannligtankegang, men hvorfor i alle dager skal man vente så lenge med å fortelle noe sånt!? Syns vel det høres ut som du under alle omstendigheter får en kjempefin tur, Roma er vel kjent for å være en fin by, og attpåtil har han en overraskelse til deg. Nesten samme hva det er (lenger ferie, besøk på et eller annet spes sted, frieri) så må det jo bli bra:) Litt misunnelig på hele turopplegget akkurat nå..Kanskje vise tråd til kjæresten så han tar hintet, og tar meg med på tur (dog helst uten frieri..)
Ciara Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2005 Hei folkens! Jeg skulle oppdatert denne tråden før - men i hvert fall! Det var frieri! :) Selv om muligheten for det hadde slått meg, så ble jeg likevel rimelig sjokkert. Tror jeg stod og måpte i to minutter før jeg klarte å si ja Ring fikk jeg også Så det er god stemning i huset her
Gjest lmari Skrevet 16. januar 2005 #19 Skrevet 16. januar 2005 Gratulerer så mye, det var veldig, veldig hyggelig å høre!!!!
Samantha Skrevet 16. januar 2005 #20 Skrevet 16. januar 2005 Gratulerer!! Så koselig :-) Fortell om frieriet dåååå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå