Ciara Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Vet dette har vært oppe før, men må bare lufte frustrasjonen min her... hvorfor finnes det ingen mp3-spiller som har ALT? Da mener jeg design à la iPod mini, batterikapasitet à la Creative Zen, og egenskapen å kunne plugge den rett inn i stereoanlegget for å ta opp Cder à la Philips sin. Og 20 GB. På tide noen får til alt dette synes jeg! Sukk... Ciara
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Vet dette har vært oppe før, men må bare lufte frustrasjonen min her... hvorfor finnes det ingen mp3-spiller som har ALT? Da mener jeg design à la iPod mini, batterikapasitet à la Creative Zen, og egenskapen å kunne plugge den rett inn i stereoanlegget for å ta opp Cder à la Philips sin. Og 20 GB. På tide noen får til alt dette synes jeg! Sukk... Ciara Så enig, så enig. Jeg vil i tillegg ha radio og da helst FM og DAB. Er ikke lett dette her
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Vet dette har vært oppe før, men må bare lufte frustrasjonen min her... hvorfor finnes det ingen mp3-spiller som har ALT? Da mener jeg design à la iPod mini, batterikapasitet à la Creative Zen, og egenskapen å kunne plugge den rett inn i stereoanlegget for å ta opp Cder à la Philips sin. Og 20 GB. På tide noen får til alt dette synes jeg! Sukk... Ciara Nei, dessverre :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå