Gå til innhold

Hvor ble det av alle debattprogrammene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ble det av alle debattprogrammene? Trude, tabloid osv? Bare jeg som så på dette hver dag og savner det?

Anonymkode: 5e03e...cde

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av alle debattprogrammene? Trude, tabloid osv? Bare jeg som så på dette hver dag og savner det?

Jeg var nok for ung til Trude og Tabloid, men NRK har jo dax18 og debatten som går på torsdager. Dax18 går i ukedager. Men jeg plukker bare ut fra temaene og programleder. Jeg syns programmet mistet litt piffen etter at Anne Grosvold forsvant, men han Fredrik Solvang er ikke så verst. Han andre, not so much. 

Anonymkode: b0e7d...5c0

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nok for ung til Trude og Tabloid, men NRK har jo dax18 og debatten som går på torsdager. Dax18 går i ukedager. Men jeg plukker bare ut fra temaene og programleder. Jeg syns programmet mistet litt piffen etter at Anne Grosvold forsvant, men han Fredrik Solvang er ikke så verst. Han andre, not so much. 

Åja visste jeg ikke 😊det må jeg sjekke ut. Takk for tips.

Skrevet

Jeg savner Holmgang

Skrevet
14 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg savner Holmgang

Kom ikke på hva alle programmene het, men heelt enig! 

Ts

Skrevet

Mange gav Holmgang skylden for Frp sin suksess fordi de diskuterte innvandring så ofte og i innringingsundersøkelsen var det stort sett alltid Frp sitt standpunkt som vant med 90 % av stemmene.

Anonymkode: 5cee2...ae1

Skrevet

Det finnes debattprogrammer på tv2 nyhetene.

Anonymkode: c09b6...42d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange gav Holmgang skylden for Frp sin suksess fordi de diskuterte innvandring så ofte og i innringingsundersøkelsen var det stort sett alltid Frp sitt standpunkt som vant med 90 % av stemmene.

Jeg skal ikke uttale meg om Holmgang, for jeg var nok for ung da, men å gi programmet ene og alene skylden for ett parti's fremgang er jeg ikke enig i. 

Lenge etter at programmet ble tatt av skjermen ble det innvandringsboom i Norge. Landet tok inn flere innvandrere enn de klarte å integrere. Det ser vi jo resultatet av nå. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uttalelsene til de fra FrP som var med på dette programmet, kunne skape overskrifter.

"god tv" som det blir kalt. Derfor fikk FrP-kandidater en del tv-tid hos Holmgang. En del journalister og såkalte  "politiske eksperter" mener at FrP aldri burde fått muligheten til å delta på noe som helst.

FrP skal helst ties mest mulig til døde, og de burde aldri fått muligheten til å argumentere for deres synspunkter i det heile tatt...

Anonymkode: 35b62...a94

Skrevet

Og Asbjørn brekke show!

Anonymkode: d87c3...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...