Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #101 Del Skrevet 29. april 2017 Kan ikke fatte at hun blir 59 i år, en attraktiv og pen dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La nuit Skrevet 29. april 2017 #102 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Kan ikke fatte at hun blir 59 i år, en attraktiv og pen dame Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avocado90 Skrevet 29. april 2017 #103 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Ikke akkurat gammel, men jeg ble veldig overrasket da jeg leste at Isla Fisher er over 40. Hun er veldig søt, og har noe ungdommelig over seg. Endret 29. april 2017 av Avocado90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #104 Del Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Avocado90 skrev: Ikke akkurat gammel, men jeg ble veldig overrasket da jeg leste at Isla Fisher er over 40. Hun er veldig søt, og har noe ungdommelig over seg. Wow, hun ser jo yngre ut enn meg som er 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 29. april 2017 #105 Del Skrevet 29. april 2017 Synes det er helt greit jeg, at kjendiser jukser litt. Bare de ikke ser operert ut og tviholder for mye på ungdommen. Er ikke helt fremmed for å fixe på meg selv heller. På de flotteste synes det ikke at de har fixet noen ting, bare at de ser 10-15 år yngre ut. Meg Ryan var vel den søteste av alle, men ser helt ødelagt ut nå. Alt med måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 29. april 2017 #106 Del Skrevet 29. april 2017 På 14.1.2017 den 22.40, AnonymBruker skrev: Ok. Da forventer jeg bilder av vanlige kvinner. Ikke Hollywood-babes. Vanlige, godt voksne kvinner med vanlig økonomi. Venter.... Anonymkode: bbe4c...0f8 De finnes faktisk i fleng, men legges ikke ut på nett. Jeg jobbet et periode med mange damer i 50-årene på et prosjekt og jeg tenkte ofte at WOW, så bra hun og hun så ut! Da var jeg i trettiårene selv. Nå er jeg i 40-årene og jeg har flere venninner som kan matche Rachel McAdams f eks, både ansikt og kropp, UTEN botox el.l. De er hverken rike eller har personlige trenere og spiser til og med normalt. Grunnen til at man tror disse kvinnene ikke finnes er fordi du tror de er mye yngre enn de er når du ser dem på gata. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gomora Skrevet 29. april 2017 #107 Del Skrevet 29. april 2017 Åh nydelige damer alle sammen, hver på sin måte. Hun Brinkley ser heelt fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 29. april 2017 #108 Del Skrevet 29. april 2017 På 14.1.2017 den 20.57, AnonymBruker skrev: Forresten teit av dere som roper Botox når ingen gjorde det i tråden om menn som holder seg godt... Anonymkode: aac24...60c Menn bruker ikke borox. Jeg mener MENN. Petter Pilgård for eksempel er ikke mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 29. april 2017 #109 Del Skrevet 29. april 2017 På 14.1.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev: Rachel McAdams Anonymkode: 2e778...7d4 Ho er ikke 40 engang, snakk om å skeie ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #110 Del Skrevet 29. april 2017 Akkurat nå, Hemmingroad skrev: Ho er ikke 40 engang, snakk om å skeie ut... Hun er det ganske snart 6 minutter siden, Hemmingroad skrev: Menn bruker ikke borox. Jeg mener MENN. Petter Pilgård for eksempel er ikke mann. Mange menn bruker botox, det gjør dem ikke noe mindre mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 29. april 2017 #111 Del Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Hun er det ganske snart Mange menn bruker botox, det gjør dem ikke noe mindre mann Jo, det gjør det. Men jeg gir meg jeg, så kan du bare gå rundt å ha feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #112 Del Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Hemmingroad skrev: Jo, det gjør det. Men jeg gir meg jeg, så kan du bare gå rundt å ha feil. Greit å ha egne meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 29. april 2017 #113 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) 3 timer siden, Hemmingroad skrev: Menn bruker ikke borox. Jeg mener MENN. Petter Pilgård for eksempel er ikke mann. Selvsagt er han mann. I profilen din skriver du forøvrig: Er opptatt av at kvinner skal ha et godt selvbilde å godta utseende sitt uansett hva andre måtte mene. Det samme burde gjelde for menn og da kommer man ikke med slike kommentarer. Endret 29. april 2017 av Hermine Grang 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mouah*1 Skrevet 29. april 2017 #114 Del Skrevet 29. april 2017 4 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: De finnes faktisk i fleng, men legges ikke ut på nett. Jeg jobbet et periode med mange damer i 50-årene på et prosjekt og jeg tenkte ofte at WOW, så bra hun og hun så ut! Da var jeg i trettiårene selv. Nå er jeg i 40-årene og jeg har flere venninner som kan matche Rachel McAdams f eks, både ansikt og kropp, UTEN botox el.l. De er hverken rike eller har personlige trenere og spiser til og med normalt. Grunnen til at man tror disse kvinnene ikke finnes er fordi du tror de er mye yngre enn de er når du ser dem på gata. Signerer! Det å holde seg godt handler faktisk sjeldent om penger. Å ha gode gener er jo et pluss, men livsstil er også veldig viktig. Man kan ikke kjøpe seg til ekte fin hud, eller ekte fint hår. Man ser om noe er kjøpt og betalt. Bare tenk på askepott. Ekte naturlige skjønneheter finnes i alle samfunnslag. Ekte skjønnhet og hvordan man holder seg har ikke med størrelsen på lommeboka å gjøre, men som nevnt livsstil og gener. Spiser man sunt og godt ( ikke for lite ), beveger seg regelmessig, ikke verken røyker eller drikker for mye, ikke ligger pal og soler seg i laaang tid, sover nok etc, kan man holde seg godt lenge. Å bevege seg er gratis, an kan spise rimelig , men allikevel sunt, søvn er gratis osv. Å ta alskens behandlinger gjør ikke nødvendigvis at man holder seg bedre, ofte tvert imot... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 29. april 2017 #115 Del Skrevet 29. april 2017 29 minutter siden, Hermine Grang skrev: Selvsagt er han mann. I profilen din skriver du forøvrig: Er opptatt av at kvinner skal ha et godt selvbilde å godta utseende sitt uansett hva andre måtte mene. Det samme burde gjelde for menn og da kommer man ikke med slike kommentarer. Nemli, derfor er jeg imot botox i utgangspunktet. Er flatpanna og idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. april 2017 #116 Del Skrevet 29. april 2017 På 14.1.2017 den 0.47, AnonymBruker skrev: Lill Lindfors 76 år Fantastisk vakker og jeg kunne ikke gjette at hun har en så høy alder http://www.dagbladet.no/tema/lillnbsplindforsnbsp--jeg-synger-fortsatt-om-en-mann-definitivt-og-det-er-ikke-jesus/66632269 Anonymkode: a9673...e44 Hun har DET nydelige smilet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. april 2017 #117 Del Skrevet 29. april 2017 Wenche Myhre holder seg utrolig bra og er minst like sjarmerende og søt nå som hun var for 50 år siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 29. april 2017 #118 Del Skrevet 29. april 2017 2 timer siden, Honey Dew skrev: Hun har DET nydelige smilet også Så Lill Lindfors på en konsert ifjor. Jeg syns hun ser ut som hun er 70+ men hva gjør det? Hun sang fortsatt fint og hun har mye utstråling. Susan Sarandon ser flott ut men er åpen om at hun har løftet og strammet litt. Det har absolutt alle i Hollywood, de som påstår noe annet lyver. Bedre å være åpen om det enn å bidra til fullstendig uoppnåelige idealer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 29. april 2017 #119 Del Skrevet 29. april 2017 Helen Slater (53) holder seg ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2017 #120 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Shakira Endret 29. april 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg