Gå til innhold

Gjeng som sprer rykter om meg på fest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler man sånne ting egentlig? Merker så godt at når jeg treffer vennene til de i den gjengen så er de alltid skikkelig "kalde" mot meg. Skikkelig ubehagelig. Synes det er så dårlig gjort..

Anonymkode: 13130...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt, og ja, det er dårlig gjort. Ryktespredning er dessverre noe veldig mange opplever en eller annen gang i løpet av ungdomstiden. Som oftest er det, uansett hvor klisjé det høres ut, sjalusi og smålighet som ligger bak. Man kan velge å overse det og ikke bry seg om det, eller man kan velge å konfrontere de som sprer ryktene. Som oftest er det vel det første alternativet som er det beste - dersom ryktesprederne ikke får noen respons, gir de seg gjerne etter hvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så gror ryktene seg fast som en etablert sannhet uten rot i virkeligheten. Konfronter og aldri se deg tilbake. Søppel!

Anonymkode: 0b4d8...226

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kutter kontakt med slike mennesker og gjør andre ting enn å gå på slike fester. Blir voksen med andre ord.

Anonymkode: d9b63...39c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler man sånne ting egentlig? Merker så godt at når jeg treffer vennene til de i den gjengen så er de alltid skikkelig "kalde" mot meg. Skikkelig ubehagelig. Synes det er så dårlig gjort..

Har du forsøkt å smile til dem å si hei - å slå av en prat? :) Er de fortsatt like kalde da?
Jeg har opplevd noe lignende. De frøys meg ut av alt. Det var skikkelig trist og jeg var redd hele tiden. Det var ikke noe gøy.

Anonymkode: 1d341...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kutter kontakt med slike mennesker og gjør andre ting enn å gå på slike fester. Blir voksen med andre ord.

Anonymkode: d9b63...39c

Ja..  Du har et godt poeng. Voksne folk oppfører seg ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har snakket med flere som også har opplevd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Idioter kan være plagsomme mennesker. Du har tydeligvis kommet borti noen slike personer. Mitt råd til deg er å holde avstand til den type folk. Hvis muligheten byr seg kan du alltids gi dem et par vise replikker midt i fleisen. Ofte holder de kjeft hvis de treffer sine overmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Vel, du vet at du nu skal legge lokk på alt som skjer i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...