Gå til innhold

Keen på analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
På Friday, January 13, 2017 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har sånn smått testet analsex.
Første gangen fikk han ikke hele kuken inn, men jeg fikk orgasme og etter det ble det vondt så vi fant på noe annet.
Andre gangen gjorde det så vondt at vi avsluttet.

Noen tips for å få en god opplevelse?

Anonymkode: ddb05...fcc

Bruk vaselin 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke kvinner kan få det, nei. Men menn kan få orgasme av det på grunn av prostata eller noe sånt. Så jeg tror menn liker bedre analsex enn kvinner for de har faktisk mulighet til å få orgasme. Kvinner liker analsex fordi det er litt "naughty".

Anonymkode: 1864b...dfd

Klart vi kan! Jeg får lettere organsme ved anal penetrering enn hva jeg gjør med vaginal penetrering. 

Få tak i glidemiddel ment for analt bruk som bedøver litt, lek med det i ti minutter før han penetrerer deg. Dersom dere ennå trenger mer glid så finnes det glidemiddel av veterinary grade. 

Anonymkode: 4308e...c96

Skrevet
På 13.1.2017 den 23.29, Kinno skrev:

Hvis dere begge vil utforske dette mer så kanskje dere bør begynne mer i det små, bokstavelig talt? Butt plug? Fåes jo i mange størrelser og varianter de.

Håper du vil dette for din egen del også da. :)

Har testet buttplug og det er innafor. Gjør dette selvsagt for egen fordel, eller hadde jeg ikke vært med på det eller spurt om råd :) 

Skrevet
På 15.1.2017 den 6.48, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man orgasme i bæsjehullet da? Høres weird ut. 

Anonymkode: 4001d...ec3

Siden du sier dette vil jeg tørre påstå at du vet svært lite om kroppens oppbygning av nerver og diverse. Orgasme kommer av nytelse og stimuli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...