Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois!

Må bare få det ut,før jeg sprekker av stolthet!

Jeg gikk opp til 1.kyu(1 grad av brunt belte) i dag-og klarte det! Dette har jeg jobbet hardt for, og jeg er så stolt av meg selv! Neste gang jeg skal gradere blir det til 1. dan svart belte :sjarmor: . Jeg var så nervøs, men gjorde visstnok en bra gradering. *STOLT OG GLAD*

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer :klappe: Det er viktig å ha mål, og utrolig godt når de innfris. Du er flink! Stå på !!

Gjest Anonymous
Skrevet
Slanke sexy damer trenger bare smile

En kom og se på meg-dame som ikke trenger å si no'?

Gjest Anonymous
Skrevet

En kom og se på meg-dame som ikke trenger å si no'?

Jepp. Thats me :sminkedokke:

Skrevet

Tusen takk dere, nå ble jeg glad :) Siden jeg nå har blitt skikkelig syk, og er nesten sengeliggende. :-(

Skrevet

:klappe::hoppe::danse:

Grattis fra meg også. Regner med det er karate siden det er 1. grad av brunt....

Godt jobba. Driver/har drevet med karate selv men er (foreløpig) bare på rødt belte, 9. kyu, og har stopp pga. skade :-(. Ren nybegynner, altså. Men har trent nok til å vite at brunt er ikke noe man får gratis.

Skrevet
:klappe:  :hoppe:  :danse:  

Grattis fra meg også. Regner med det er karate siden det er 1. grad av brunt....  

Godt jobba. Driver/har drevet med karate selv men er (foreløpig) bare på rødt belte, 9. kyu,  og har stopp pga. skade    :-(. Ren nybegynner, altså. Men har trent nok til å vite at brunt er ikke noe man får gratis.

Jepp, det er helt riktig, 1. kyu(1. grad) av brunt belte, karate. Hvilken stilart trener du, siden dere bruker rødt belte? Trener selv Wado Ryu karate.

Det er ganske vanskelig, i vår stilart, altså strenge krav, til å få et enkelt belte. Spesielt brunbelte gradene. Men jeg har jobbet i 5 1/2 år for dette, og neste gang jeg skal opp, så er det til 1. dan, svart belte. Hjelp..! :-? Tiden har gått så fort.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...