Gå til innhold

Når innse at man er gostet/dumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har hatt kontakt med en fyr ett par mnd og truffet hverandre endel ganger.... og nå begynner nok å falle litt for han, og nå begynner selvfølgelig tankekjøret...

vi møttes på tinder og hadde masse kontakt der og på snap før vi traff hverandre... god kjemi på første daten og siden har det vel bare utviklet seg. Intensiteten på meldinger har blitt mindre ettersom vi har truffet hverandre mer og heller ringes. Så føler på en måte at det er naturlig, og litt deilig. Begrenset hvor bra kommunikasjonen er på snap liksom...

Jeg vet jeg er utolmodig og litt rastløs, mens han er nok mer laidback og litt treg. Føler jeg er den som har tatt mest intiativ til å treffes, men han virker alltid veldig glad når jeg spør og er veldig "på" når vi møtes. Men føler han også må ta litt intiativ, om han er interessert...

Var hos han på onsdag, som alltid veldig hyggelig. God sex og masse prat og kosing. Føles som vi er på samme bølgelengde på mange områder. Det siste han sa før jeg dro var "sees veldig snart". Også har jeg ikke hørt noe... Jeg har med vilje ikke tatt kontakt, for uansett hvor teit jeg synes "spillet" er og ikke vil være endel av det, føler jeg det er han som må ta kontakt. Noe han altså ikke har gjort, samtidig vet jeg jo det ikke er så lenge siden vi så hverandre... Men vil gjerne vite om jeg ser han i helgen, eller om jeg skal legge andre planer..

Tenker at om han ikke tar kontakt, så er han vel ikke så interessert allikevel da... Men hvor lang tid bør jeg gi det før jeg avskriver det?

Vi er begge i slutten av 30 årene om det har noe å si...

sukk, kommet ut av ett langt forhold for en stund siden og nettopp begynt datingen. Kjenner jeg hater denne delen av datingen...

Anonymkode: a4941...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg at "spill" er idiotisk. Men hvorfor ikke bare sende han en mld? Typ: "Hei, skjer i helgen"? Du merker jo fort om han er interessert eller ikke. Etter mange møter ville jeg blitt lei av å hele tiden ta initiativ da.

Anonymkode: 99dd3...3b0

Skrevet

Gi det et par uker. Og IKKE kverk deg selv med tankekjør i mellomtida. Bare len deg tilbake - vil han ha deg kommer han etter. Og om du legger andre planer og han vil finne på no - så beklag men... Kanskje han skjerper seg? 

Anonymkode: 0051b...0ce

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du selv ikke gidder å ta kontakt mener jeg du ikke har noe å klage over. Tenker det samme som deg, så lenge du ikke gidder å ta kontakt er du ikke så interessert selv likevel. Går begge veier.

Anonymkode: de90c...037

• Liker 1
Skrevet

Det spillet der er slitsomt! 
Jeg lar meg alltid fange i det selv. Jeg ønsker mer kontakt enn de jeg dater. Jeg blir usikker og lukker meg inn. De merker at jeg trekker meg tilbake og blir usikre. Vi slutter å treffes. 

Ikke vær som meg! 
Om du har lyst på kontakt, ta kontakt :)

Anonymkode: 86199...199

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at onsdag ikke er så lenge siden. Og at ja du burde absolutt lage planer og ikke sitte og holde av helgen i tilfelle han vil finne på noe. Da blir du bare irritert og føler at du ofrer deg, det bringer ikke noe godt med seg.

Anonymkode: 2e60d...82e

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg en mann, men jeg liker å ta initativ til å finne på ting når jeg dater. Jeg vet at jenter kan være dårligere på den fronten, og kan tenke mye rundt det.

Om jeg ikke er interessert i å danne nærmere bekjentskap, er jeg ærlig og innrømmer det.

Merker jeg at hun jeg dater har det plutselig veldig "travelt" og det passer sjeldent, så trekker jeg meg unna. Nettopp fordi jeg mister interessen selv og går videre. :)

Blir bare en enorm tankespinn å legge for mye tanker rundt det, og det er veldig forståelig den delen av dating kan være slittsomt, men igjen så er det koselig når det funker også :)

Anonymkode: f73f0...095

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Har hatt kontakt med en fyr ett par mnd og truffet hverandre endel ganger.... og nå begynner nok å falle litt for han, og nå begynner selvfølgelig tankekjøret...

vi møttes på tinder og hadde masse kontakt der og på snap før vi traff hverandre... god kjemi på første daten og siden har det vel bare utviklet seg. Intensiteten på meldinger har blitt mindre ettersom vi har truffet hverandre mer og heller ringes. Så føler på en måte at det er naturlig, og litt deilig. Begrenset hvor bra kommunikasjonen er på snap liksom...

Jeg vet jeg er utolmodig og litt rastløs, mens han er nok mer laidback og litt treg. Føler jeg er den som har tatt mest intiativ til å treffes, men han virker alltid veldig glad når jeg spør og er veldig "på" når vi møtes. Men føler han også må ta litt intiativ, om han er interessert...

Var hos han på onsdag, som alltid veldig hyggelig. God sex og masse prat og kosing. Føles som vi er på samme bølgelengde på mange områder. Det siste han sa før jeg dro var "sees veldig snart". Også har jeg ikke hørt noe... Jeg har med vilje ikke tatt kontakt, for uansett hvor teit jeg synes "spillet" er og ikke vil være endel av det, føler jeg det er han som må ta kontakt. Noe han altså ikke har gjort, samtidig vet jeg jo det ikke er så lenge siden vi så hverandre... Men vil gjerne vite om jeg ser han i helgen, eller om jeg skal legge andre planer..

Tenker at om han ikke tar kontakt, så er han vel ikke så interessert allikevel da... Men hvor lang tid bør jeg gi det før jeg avskriver det?

sukk, kommet ut av ett langt forhold for en stund siden og nettopp begynt datingen. Kjenner jeg hater denne delen av datingen...

Tror den eneste måten du vil få svar på dette er å ikke ta kontakt og se om han gjør det. Bare da vet du om han er like keen som du. legg andre planer og gjør andre ting i mellomtiden eller videre. Date andre så blir du kvitt tankekjøret.

btw på tinder finner man mye rart, useriøse såvel som seriøse, det siste i mindretall, etter min mening.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hva med å bare snakke rett frem og være ærlig? Altså spørre ham rett ut? Man trenger ikke si det med anklageholdning, men si det på en bra måte. Sånn at han forstår at du bare sier det fordi du har lyst på mer med han. Samtidig legger det bittelitt press på han så han vet at det ikke kan draes ut i det uendelige. Om han ikke vil mer, så slipper du å trekke ut et forhold som ikke er liv laget.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Har det på samme måte denne helgen. Bare at meg og daten jeg hadde ikke har hatt sex ennå. Vi har møtt hveandre to ganger. Han sa at han hadde barna denne helgen men at vi kunne finne på noe før han drar bort med jobben på mandag. Men han har ikke lagt en eneste avtale om når. Og han skrev at han var ute å trente i dag... men hvor er småungene hans når han har tid å trene? Er dette en unnskyldning. Han må ta kontakt for nytt treff. Jeg gidder ikke. Har blitt såret nok i slike game. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Drit i han. Legg andre planer med venner og vent til han tar kontakt. Gjør han ikke det så move on. 

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, Maleficenta skrev:

Drit i han. Legg andre planer med venner og vent til han tar kontakt. Gjør han ikke det så move on. 

Det beste er å forsøke å ha det gøy. Være med venner eller familie. Og gjør dem ikke noe iløpet av en viss tid så gå videre :)

Skrevet

Hvor lang tid kan det max gå?

Anonymkode: c4aa3...5e7

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid kan det max gå?

Anonymkode: c4aa3...5e7

2 uker... 

Anonymkode: 0051b...0ce

Skrevet

Han har fått kuse, så nå har han gått videre.

Anonymkode: 3fc99...bd5

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, VeronicaSelina skrev:

Det beste er å forsøke å ha det gøy. Være med venner eller familie. Og gjør dem ikke noe iløpet av en viss tid så gå videre :)

Ja. Og så må jeg bare spørre ts om noe. Det var nemlig en fyr en gang som spurte om dette som gav meg litt perspektiv. Ts hvorfor gir du denne mannen så mye betydning? Han er da ikke så spesiel

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja. Og så må jeg bare spørre ts om noe. Det var nemlig en fyr en gang som spurte om dette som gav meg litt perspektiv. Ts hvorfor gir du denne mannen så mye betydning? Han er da ikke så spesiel

Er veldig lett å gi noen betydning. Man blir forelsket og glad i personen. Desverre. Men jeg har lært å bli kjøligere. Gidder ikke å bli glad eller knyttet til noen så lett lenger. 

Endret av VeronicaSelina
Skrevet
21 minutter siden, VeronicaSelina skrev:

Er veldig lett å gi noen betydning. Man blir forelsket og glad i personen. Desverre. Men jeg har lært å bli kjøligere. Gidder ikke å bli glad eller knyttet til noen så lett lenger. 

Men har du kjent han nok til å bli forelska? 

Skrevet (endret)
8 timer siden, Maleficenta skrev:

Men har du kjent han nok til å bli forelska? 

Daten har jeg ikke blitt forelsket i. Er vel derfor jeg ikke bryr meg ;) . Jeg måtte ha kjent han på en annen måte pluss lengre for å føle meg forelsket. Egentlig veldig greit om det avsluttes nå for det er bedre det enn om jeg blir forelsket, får følelser, blir glad i ham og så går han... da er det bedre at kontakten stoppet før alt det oppstår for så at man blir såret. :)

Endret av VeronicaSelina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...