Gå til innhold

Berøring/tafsing og damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt på 20 år. 

Jeg har ikke så nye erfaring med festing og damer. Var på en fest nylig der jeg kom i kontakt med en dame. Vi snakket litt sammen og hadde det hyggelig. Det ble jo en del alkohol. Etter at vi hadde snakket  sammen en stund , startet jeg å snakke med noen andre. Så kjente jeg plutselig 2 hender på skuldrene. 2 hender som tok tak " kjente etter" . Det føltes godt.  Hun gjorde det samme litt senere også,  . En stund etterpå kom hun og satte seg ned og snakket med meg igjen , jeg følte meg full og  kåt , 😚. Men gjorde ingenting.  Heldigvis . Er ikke så frempå uansett. Hun virket ikke så full egentlig. 

Jeg har tenkt mye på dette i etterkant. Jeg ønsket selvfølgelig å tro at hun var interessert , men var ikke sikker på det. Hun virket anspent på en måte. 

Jeg ville aldri tatt på en " ny dame" på den måten uten at jeg var superklar . Full eller edru. Tar ikke på damer helt uten videre.  

Er kvinner annerledes enn menn når det gjelder dette? Er berøring på den måten bare noe dere gjør uten å føle dere lystne?

Det sluttet med at hun nevnte kjæresten sin , gikk til ham og satte seg på fanget hans😩. Hun ble sittende der " resten av kvelden " , nesten Ihvertfall. 

Snakket ikke mer med henne. 

Anonymkode: 0644d...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er mer fysiske enn andre, det gjelder menn som kvinner. Jeg liker fysiske person, da jeg er litt for reservert til å være frempå selv, men føler det "bryter isen". Jeg hadde nok ikke aktivt tatt på noen slik uten at jeg var interessert.

Iom. at hun hadde kjæreste, attpåtil på samme fest, så var dette bare tilfeldig.

Anonymkode: 5af91...3f9

• Liker 1
Skrevet

Du vet at damer kan flørte selv om de har kjæreste sant? Det at hun tar på deg for å så nevne kjæresten og gå bort til han virker nesten som en form for teasing. "Dette får ikke du". Det funket i og med at du her er og lager en tråd om det. Hun har nok ikke en agenda med deg annet enn at det var gøy for henne å flørte litt. Ville ikke lagt noe i det. 

Anonymkode: 61152...772

Skrevet

Mener du at hun kjente etter på utstyret ditt? Jeg synes dette virket ganske drøyt, og vil ikke tro dette er normalt blant unge mennesker, og veldig spesielt når hun hadde kjæreste. Men nå er jeg en generasjon over dere. Jeg går riktignok fortsatt ut, og treffer menn, men er svært uskyldig i sammenligning med denne dama.

Anonymkode: 8c7a7...c80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...