Gå til innhold

Å la andre menn knulle dama si

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem gjør dette og hvorfor?

Kvinner er til for å knulles. Det beste er å gjøre jobben selv.

Anonymkode: 251e5...844

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem gjør dette og hvorfor?

Kvinner er til for å knulles. Det beste er å gjøre jobben selv.

Anonymkode: 251e5...844

Så utrolig umodent utsagn :(

Er bare så trist å lese slikt

Skrevet

Folk som tenner på å se at andre nyter partneren sin gjør det.. er ikke så komplisert. 

Heldigvis er ikke alle monogame :D 

• Liker 1
Gjest Jonasmann
Skrevet

Vi har ingen ord for det på norsk, med dette kalles cuckold. Det er mannen til ei kvinne som er utro. Når det gjelder de mennene som er villig cuckold synes jeg det er direkte kvalmt. Misliker de faktisk ganske sterkt.

Skrevet
40 minutter siden, Jonasmann skrev:

Vi har ingen ord for det på norsk, med dette kalles cuckold. Det er mannen til ei kvinne som er utro. Når det gjelder de mennene som er villig cuckold synes jeg det er direkte kvalmt. Misliker de faktisk ganske sterkt.

Hva med oss kvinne som liker å dele våre menn da? Som elsker å se andre kvinner nyte sex med vår partner? :D  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Folk som tenner på å se at andre nyter partneren sin gjør det.. er ikke så komplisert. 

Heldigvis er ikke alle monogame :D 

Er du ikke monogam, PM?

Anonymkode: 84da7...556

Skrevet

Overskriften din høres ut som voldtekt. Og kvinner er ikke skapt for å knulles. Ikke menn heller. Det lærer du når du blir eldre enn 14 år. 

Anonymkode: da690...95a

Skrevet
46 minutter siden, Jonasmann skrev:

Offtopic: Et gammelt norsk (opprinnelig tysk) ord for dette er faktisk "hanrei". 

Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med en jente/dame med en slik preferanse, siden jeg ikke er sånn selv. Men om samtykkende voksne synes dette er greit så er det ikke vår jobb å dømme. Gjør hva man vil, innenfor lovens grenser, så lenge begge parter er med på det sier jeg :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg,personlig, tenner på at dama blir pult av flere.

Anonymkode: d2842...f41

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Å la andre få tilgang til sin partner vi alltid være et tema hvor meningene strekker seg fra den en ytterkanten til den andre, fra avsky og moralisering til nysgjerrighet og aksept. I mitt hode er det sånn at folk må få velge selv, men at disse valgene bør være diskutert og gjennomtenkte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...