AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Når er alt av sommertøy inne i butikker, er alt på plass allerede nå? Om man feks skal handle sommerkjoler, er det verdt å kjøpe nå, eller å vente på mer utvalg? Om noen har noen peiling, takk for svar! Anonymkode: d7d91...ad2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har begynt å se litt allerede nå. Rene sommerljoler kommer nok ikke helt ennå, men vårklærne er på full vei inn. Erfaringsmessig så synes jeg at det er lurt å være tidlig ute (synes mye av det beste slippes tidlig), men ikke for tidlig. Ville ventet litt, men ikke for lenge Anonymkode: fdbc7...95e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Det siste av ss kommer i juni i klesbutikken jeg jobber. Nå er det fortsatt mye vårvarer, typ tynnere gensere og bukser så hvis du skal ha sommerkjoler ville jeg ventet ja. Anonymkode: ebef6...1ca
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Åja, så sent som juni ja! Takk for svar begge to! Var mest sommerkjoler jeg tenkte på, vil være tidlig ute så ikke det beste utvalget forsvinner Anonymkode: d7d91...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå