Gå til innhold

Svulst på hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. Min hund har fått en svulst i leppa eller foran tennene. Vi trodde det ikke var noe, men nå har den blitt ganske stor. Du ksn se den når munnen hennes er lukket. Hun er gald hele tiden så det ser ikke ut som den plager henne, men hennes rase har også en høy smerte terskel. Vi har ikke så mye peng til dyrlege. Hva skal vi gjøre

Anonymkode: 01f0b...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert at det er verken en svulst eller ondartet, så jeg ville først og fremst ha tatt meg råd til å oppsøke veterinær for å få avklart hva dette egentlig er. Viser det seg å være en ondartet svulst som vokser og etter hvert vil gi smerter og plager er det ikke noe annet å gjøre enn å vente og se hvor lenge hunden kan leve et godt liv. Når den viser tegn til smerter og ubehag, eller helst litt før, er det på tide å avlive. Personlig er jeg ikke noen stor tilhenger av å behandle kreft/svulster som vokser eller sprer seg hos hund, så dette gjelder egentlig uavhengig av om man har penger/forsikring eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tatt med hunden til dyrlegen. Ene hunden min hadde kuler på den ene siden hennes og det var bare en fettklump som ikke var farlig. Hunden har også en kul ved jurene hennes men den er ikke farlig den heller ifølge dyrlegen. De fleste kuler er heldigvis godartede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...