Gå til innhold

Er dette et veldig ille kosthold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To grove brødskiver med hvitost og paprika.

I pose biler (125 g)

I japp-sjokolade

Er det for lite kalorier i løpet av en dag? Hvis jeg spiser slik i en måned ca. hva vil da skje?

Anonymkode: 4326b...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg spiser slik i en måned ca. hva vil da skje?

Du vil kanskje få lave verdier av forskjellige ting.

• Liker 2
Skrevet

Tror du vet selv at dette ikke er bra.

Anonymkode: 77fa6...9b0

• Liker 2
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet (endret)

Selvsagt er det veldig ille. En slik dag en sjelden gang har ingenting å si, men gjør du det hyppig eller flere ganger i måneden har det noe å si.

Det består av halvparten raffinert sukker - og det som er sunt(brødet med pålegg) utgjør ingenting omtrent av inntaket.

Du må opp i omlag 2000 kalorier om du er helt normalt aktiv, og du finner eksempler på www.melk.no.

http://www.melk.no/helse-og-livsstil/kosthold-vekt-og-trening/dagsmeny-for-kvinner-2100-kcal/

Du vil få mangler, ikke klare å delta i normale aktiviteter og bli syk. 

Endret av NorahLudoAllis
Skrevet (endret)

hei. jeg har hatt dårlig kosthold en lengre periode og det er ikke til å anbefale. øyenbrynnene mine ble tynnere , håret ble tynnere og fikk lite energi og tynnere og korte øyenvipper. når har jeg skjerpet kostholdet drastisk de siste mnd of gått masse energi....håret og øyenbrynene har begynt å vokse tilbake og vippene mine er ekstremt lange nå haha. så absolutt ikke til å anbefale å ha dårlig kost. ha 1 dag i uken som lørdag f.eks med dritt mat. spis sundt resten. du må ikke bare tenke på kalorier og at det kan gjøre deg stjukk. men om du ikke spiser sundt og varier får du ikke de vitaminene og mineralene du trenger og da kan det som skjedde meg skje deg også

Endret av brownbrown
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

pinar, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...