Gjest Rio Skrevet 4. desember 2004 #1 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå sliter jeg masse. Jeg skrev tidligere om tolkningen jeg skulle gjøre på "språk er makt". Den biten er grei. Men så skal en av tolkningene være en presisering, og jeg skal begrunne det. Samme hvor mye jeg leser i boka om presisering fatter jeg ikke hvordan jeg finner ut at det er en presisering, og hvordan jeg skal skrive hvorfor det er det Ex.phil er noe tøys, og læreboka er noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunky Dory Skrevet 4. desember 2004 #2 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå vet jeg ikke hvordan ordlyden er i oppgaven du skal skrive, men en presisering vil være å uttrykke nøyaktig eller altså formulere klart og tydelig hva det er som menes med det du skriver om. Har ikke sett den andre tråden du har skrevet, men håper dette kanskje hjelper deg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja, den er grei. En en tolkning jeg skriver skal være en presisering, og en rimelig tolkning av en formulering To. Og så begrunne hva som gjør den til en presisering http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=105357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå